خبرهای داغ:
جمعی از دانشگاهیان دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات صهیونیست‌ها گردهم آمدند.
کد خبر: ۹۵۴۷۴۶۸
|
۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، این تجمع با حضور جمع گسترده‌ای از اساتید، همکاران و دانشجویان در گلزار شهید گمنام دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان برگزار شد.

شرکت‌کنندگان در این اجتماع ضمن سردادن شعارهای "مرگ بر اسرائیل"، "نصر من الله"، "مرگ بر آمریکا"، "ما همه سرباز توایم خامنه‌ای"، "گوش‌به‌فرمان توایم خامنه‌ای"، " فلسطین پیروز است"، " اسرائیل نابود است"،  در بیانیه‌ای جنایات اخیر رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع غزه را محکوم کردند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان در این مراسم باشکوه گفت : ملت فهیم و بصیر ایران اسلامی همواره در مسیر حمایت از مظلومان فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، پیشگام بوده و ملت فلسطین را در مبارزه مقدس خود یاری کرده‌اند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مهدی طهماسبی ادامه داد:  همان‌طور که امام موسی صدر گفت : اسرائیل شر مطلق است.اسرائیل ضد اسلام، ضد مسیحیت، ضد ایمان، ضد قومیت عربی، ضد انسانیت و ضد میهن است. بدتر از اسرائیل در جهان وجود ندارد. ما اسرائیل را شرّه مطلق می‌دانیم. بدتر از اسرائیل در جهان وجود ندارد.

وی با اشاره به عملیات طوفان الاقصی و شکست بی‌سابقه و بزرگ برای اسرائیل غاصب، افزود :  بمباران و شهادت کودکان فلسطینی دل‌های انسان را جریحه‌دار می‌کند.

شایان‌ذکر است در پایان بیانیه‌ای به مناسبت پیروزی حماس در عملیات طوفان‌زا علیه مواضع رژیم صهیونیستی قرائت شد و  شرکت‌کنندگان در این تجمع، ضمن محکومیت شدید اقدامات ددمنشانه رژیم کودک کش صهیونیستی و عرض تبریک پیروزی چشمگیر رزمندگان جهادگر فلسطینی،  بر حمایت خود از ملت مظلوم فلسطین و حذف غده سرطانی اسرائیل از معادلات فلسطین و منطقه تأکید ورزیدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار