خبرهای داغ:
سردار سنایی راد گفت: عملیات اخیر فلسطین نسبت به رژیم جنایتکار اسرائیل کاملا برنامه ریزی شده و دقیق بود وباعث تخریب و شکست نظامی و اطلاعاتی صهیونیست شد.
کد خبر: ۹۵۵۲۰۶۸
|
۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲

جلسه روز استکبار ستیزی و جهاد تبیین در استان گلستان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ به همت سازمان بسیج فرهنگیان استان جلسه روز استکبار ستیزی و جهاد تبیین با فرا رسیدن ۱۳ آبان روز دانش آموز و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان و دانش آموزان مسلمان و انقلابی با حضور سرتیپ دوم پاسدار رسول سنایی راد معاون سیاسی دفتر عقیدتی فرمانده معظم کل قوا در کانون طه شهرستان گرگان برگزار شد.

 در این جلسه سرتیپ دوم پاسدار رسول سنایی راد گفت: معاون سیاسی دفتر عقیدتی فرمانده معظم کل قوا در مراسم گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان در میان فرهنگیان بیان کرد: اقدام سربازان و رزمندگان فلسطینی، پاسخی روشن و واضح به ظلم و ستم طولانی مدت رژیم اشغالگر اسرائیل نسبت به مردم مظلوم فلسطین بود.

ایشان واکنش رزمندگان فلسطینی را حساب شده دانست و ادامه داد: عملیات اخیر فلسطین نسبت به رژیم جنایتکار اسرائیل کاملا برنامه ریزی شده و دقیق بود وباعث تخریب و شکست نظامی و اطلاعاتی صهیونیست شد.

رسول سنایی راد اضافه کرد: از زمان ورود تحولات مختلف،منطقه غرب آسیا به ویژه فلسطین زیر نظر قدرت های جهانی از جمله آمریکا بوده است که وجود جامعه ی بزرگ اسلامی مانع ورود و تجاوز قدرت ها به این منطقه شده است.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی فرمانده معظم کل قوا گفت: جنگ امروز،جنگ ترکیبی،شناختی و روانی است. در این جنگ خون های بسیاری به ناحق ریخته شدهاست، بیداری و همراهی ملت ها عاملی برای فروپاشی رژیم جنایتکار است.

این مقام مسئول در پایان اظهار کرد: روند فروپاشی رژیم صهیونیستی سالهاست آغاز شده و با عملیات طوفان الاقصی شدت گرفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار