خبرهای داغ:
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دامغان در پیامی به مناسبت هفته بسیج این نیروی را یادگار ماندگار امام راحل و " مایه سربلندی، سرافرازی و اقتدار ایران عزیز" دانست.
کد خبر: ۹۵۵۶۸۶۷
|
۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، سرهنگ غلامحسین عرب در پیامی به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج نوشت: این جمله ماندگار بنیانگزار کبیر انقلاب اسلامی چه زیبا جایگاه و اهمیت بسیج را به تصویر کشیده است. هفته بسیج یادآور ازخودگذشتی‌های فرزندان رشید ایران اسلامی است که در طول عمر باعزت این نهاد مردمی، همواره در قامت تعهد، اخلاص، ایمان و تخصص ایفای نقش نموده اند.

در ادامه این پیام آمده است: بسیج همیشه در صحنه بوده است و در ادوار مختلف تاریخ پرفروغ انقلاب اسلامی مایه سربلندی، سرافرازی و اقتدار کشور عزیز ایران بوده است و در مواقع حساس، توانسته مظهر اتحاد و انسجام ملی باشد.

بسیج دیروز و در دوران دفاع مقدس فداکارانه در خط مقدم جبهه نبرد حق علیه باطل ایستاد و لحظه‌های نابی را در تاریخ این سرزمین ثبت کرد و امروز نیز در عرصه‌ای دیگر و این بار در میدان‌های فرهنگی، اقتصادی و سازندگی برای آبادانی این آب و خاک در جهاد است.

فرمانده انتظامی شهرستان دامغان در پایان این پیام آورده است: اینجانب ضمن تبریک این هفته به، همه بسیجیان سراسر کشور به خصوص بسیجیان و مردم شریف شهرستان دامغان، از درگاه خداوند قادر و متعال برای همگان آرزوی توفیق و سربلندی مسئلت می‌نمایم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار