خبرهای داغ:
سردار علی ملک شاهکوهی گفت: از ابتدای سال ۳۱۸ پروژه محرومیت زدایی به همت جهادگران بسیجی سازمان بسیج سازندگی به اجرا درآمده که ۵۶ پروژه امروز به مناسبت هفته بسیج افتتاح می شود.
کد خبر: ۹۵۵۸۲۳۹
|
۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵

جبهه مقاومت با تفکر بسیجی جنگ سنگ را به جنگ موشک بدل کرده است / ۳۱۸ پروژه عمرانی از ابتدای سال توسط بسیج سازندگی اجرا شده

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا در آیین افتتاح متمرکز ۵۶ پروژه محرومیت زدایی بسیج سازندگی به مناسبت هفته بسیج گفت: حماس با باور و اتکا به توان خود که درست همان تفکر بسیجی است جنگ سنگ را به جنگ راکتی و موشکی تبدیل کردند پس بسیج امروز بین المللی شده است.

وی افزود: رزمندگان جبهه مقاومت با اجرای عملیات طوفان الاقصی هیمنه پوشالی اسرائیل را فرو ریختند و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی چه حکیمانه فرمودند که شکست رژیم صهیونیستی غیرقابل ترمیم بوده است.

ملک شاهکوهی اظهار داشت: این به برکت انقلاب اسلامی است که هرجا و در هر عرصه ای مشکلی برای آسایش و آرامش مردم پیش بیاید سپاه و بسیج پای کار خواهند آمد و تا آن مشکل رفع نشود صحنه را ترک نخواهند کرد.

فرمانده سپاه نینوا عنوان کرد: از ابتدای سال ۳۱۸ پروژه محرومیت زدایی به همت جهادگران بسیجی سازمان بسیج سازندگی به اجرا درآمده که ۵۶ پروژه امروز به مناسبت هفته بسیج افتتاح می شود.

وی اذعان داشت: ۵۶ پروژه محرومیت زدایی ما امروز شامل خانه محروم ، خانه عالم ، کانال های آبرسانی و جاده های روستایی می شود.

ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان گلستان در پایان خاطرنشان کرد: جهادگران ما در بسیج سازندگی از ابتدای همه گیری کرونا و شروع کمک های مومنانه تاکنون ۲۱۰۰ سری جهیزیه را بین نوعروسان توزیع کرده اند و به مناسبت هفته بسیج نیز ۴۶۴ سری جهیزیه بین نیازمندان اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار