خبرهای داغ:
شاهرود_آئین تحویل دهی و بهره برداری منازل سازمانی ۲۶۶ واحدی مهر ولایت یک با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۹۸۶۹
|
۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۲

آیین بهره برداری از پروژه ۲۶۶ واحدی مهر ولایت یک نیروی زمینی ارتش در شاهرودبه گزارش خبرنگار بسیج، در این مراسم که با حضور استاندار سمنان، نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود، و جمعی از مسئولان لشکری، کشوری، استانی و شهرستانی در شاهرود برگزار شد.
در این آیین تعداد ۲۶۶ واحد منازل سازمانی تیپ قرار گاه عملیاتی ۵۸ذوالفقار و تیپ ۱۵۸ متحرک حجومی به خانواده‌های ان‌ها تحویل داده شد.
امیر سرتیپ دوم حجت الله غلامی فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ ذوالفقار در این مراسم خیرمقدم به مسؤولین استان سمنان و شهرستان شاهرود، انقلابی در راستای مسکن در نیروی زمینی ارتش انجام شده است، افزود: در پروژه نمونه ۲۶۶ واحدی از همه مشارکت کنندگان تشکر داریم.
علی اصغر خانی نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی با تاکید بر تکلیف مجلس به دولت برای ساخت سالی یک میلیون مسکن در کشور، ارتش جمهوری اسلامی در این راستا پیشقدم شده است و ما از این تلاش‌های انجام شده تقدیر و تشکر داریم.
سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان نیز در این آیین با بیان اینکه استان سمنان قریب به ۹۷ هزار کیلومتر مربع وسعت دارد و امنیت پایدار با سه هزار شهید استان و هماهنگی بین ارکان امنیتی در حد بالاست، افزود: در اغتشاشات سال گذشته بصیرت مردم و هم لی یکان‌های امنیتی استان سمنان باعث شد مشکلی نداشته باشیم.
آیین بهره برداری از پروژه ۲۶۶ واحدی مهر ولایت یک نیروی زمینی ارتش در شاهرودوی با اشاره به تاکیدات رئیس جمهور بر مسکن مردم، گفت: سهم استان سمنان ۶۰ هزار واحد مسکونی است و قریب به ۱۸۳۰۰ واحد مسکونی در حال ساخت است و استان سوم کشور در ساخت مسکن ملی هستیم.
هاشمی با بیان اینکه ۲۴۰۰ واحد مسکن روستایی در حال ساخت داریم، گفت: ۸۸۷ واحد مسکن ملی برای نیروی‌های مسلح استان در حال ساخت است که ۵۱۶ واحد ارتش در حال ساخت مسکن است و پیشرفت کار خوب است.
امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آیین افتتاح ۲۶۶ واحد مسکونی مهر ولایت یک شاهرود با تسلیت ایام فاطمیه و تشکر از مسؤولین استان و شهرستان در این مراسم حضور دارند، افزود: در مسیر محقق کردن اوامر فرمانده کل قوا قدم برداشتیم و خدا را شاکر گذاریم که امنیت مثال زدنی در آسمان و دریا و مرز‌ها برقرار است.
آیین بهره برداری از پروژه ۲۶۶ واحدی مهر ولایت یک نیروی زمینی ارتش در شاهرودوی ادامه داد: در عرصه توان رزمی به خودکفایی مثال زدنی رسیده و در ۲۳ رسته نظامی خودکفا هستیم و نیاز به واردات نداریم و توان صادرات را در حال کسب کردن هستیم.
مراسم تجلیل از دست اندرکاران احداث این پروژه با حضور فرماندهان و مسؤولین نیز برگزار شد.
شایان ذکر است، در حاشیه این مراسم  پروژه ۱۳۸هکتاری احداث منازل شخصی در قالب طرح نهضت ملی مسکن با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی کلنگ زنی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار