خبرهای داغ:
شاهرود_ در همایش جهادگران بسیج سلامت شهرستان شاهرود بر تبلور فرهنگ بسیجی در عرصه سلامت تاکید و از جهادگران بسیجی این عرصه تجلیل شد.
کد خبر: ۹۵۶۱۲۳۳
|
۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۷

به گزارش خبرنگار بسیج، همایش جهادگران بسیج سلامت شهرستان شاهرود در گرامیداشت، ایام فاطمیه و شهدای عرصه سلامت و هفته بسیج در تالار پورسینا دانشگاه علوم پزشکی شاهرود برگزار شد.
در این مراسم که با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، رئیس دفتر امام جمعه شاهرود، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان و مسئولین بهداشت و درمان شهرستان و جهادگران بسیج سلامت برگزار شد، از جهادگران بسیجی کانون‌های بسیج جامعه پزشکی شاهرود با اهدا لوح تقدیر و هدیه تجلیل به عمل آمد.
در این همایش به همت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، کانون بسیج جامعه پزشکی شهید یحیایی، معاونت سلامت و دفاع زیستی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود، برگزار شد، سرهنگ پاسدار عبدالله یونسیان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود در سخنانی با گرامیداشت ایام فاطمیه و هفته بسیج و یاد شهدای سلامت با تاکید بر اهمیت سلامت در جامعه از جهادگران عرصه سلامت شهرستان که در ایام کرونا با تلاش شبانه روزی در مهار این بیماری تلاش کردند تشکر کرده و این تلاش‌ها را نمونه‌ای از فرهنگ بسیجی در ایثار و فداکاری و از خودگذشتگی کادر درمان عنوان کرد.
دکتر حسین شیبانی ریاست دانشگاه علوم پزشکی شاهرود نیز در این مراسم با خیرمقدم با گرامیداشت ایام فاطمیه با اشاره به تبلور فرهنگ بسیجی در کادر درمان شهرستان از زحمات آنان تقدیر کرد.
این مراسم با مدیحه سرایی حاج حسین یزدانی و روایت گری حاج حسن جلالی همراه بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار