خبرهای داغ:
جانشین کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت:به فرموده مقام معطم رهبری ما نباید بگذاریم نام و یاد شهدا فراموش شود و کسی که در این مسیر حرکت کند در واقع به ملت خدمت کرده است.
کد خبر: ۹۵۶۲۶۳۲
|
۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، عبدالرحیم فریدون، رئیس ستاد کنگره سه هزار شهید استان سمنان با حضور در پایگاه مقاومت بسیج محمد رسول الله (ص) روستای لاسجرد در سرخه با سردار ناصر سعیدی، جانشین کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، فریدون گزارشی از فعالیت های انجام شده در ستاد کنگره سه هزار شهید استان سمنان را ارائه و در ادامه سعیدی، ضمن ابراز خوشنودی از اقدامات انجام شده در بخش های فرهنگی، تهیه و چاپ کتاب و فرهنگ نامه شهدای شهرستان های استان و همچنین تولید مستندهای شهدا را اقدامی بسیار ارزشمند و ماندگار توصیف کرد.‌

او افزود: رهبر معظم انقلاب در سخنان خود با بیان واژه‌های کلیدی در خصوص شهدا، فرمودند: ما نباید بگذاریم نام و یاد شهدا فراموش شود و کسی که در این مسیر حرکت کند در واقع به ملت خدمت کرده است و کسی که در این مسیر سنگ اندازی کند به طور قطع به دشمن خدمت می کند.

در پایان این دیدار، رئیس ستاد کنگره سه هزار شهید استان سمنان، یک جلد کتاب روایت تصویری رزمندگان استان سمنان در زمان دفاع مقدس با عنوان «قائمون و فرهنگ نامه شهدای شهرستان سرخه» را به سردار ناصر سعیدی اهدا کرد.

گفتنی است در راستای اجرای برنامه های این پایگاه مقاومت بسیج، گشت عملیاتی محله محور با حضور پنج نفر از بسیجیان این پایگاه مقاومت از ساعت ۲۲:۰بیست و دو تا 12 بامداد با هدف برقراری امنیت در روستا انجام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها