خبرهای داغ:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه گفت: امروز که در گام دوم انقلاب قرار داریم، این را به پاس رشادت ها و از خودگذشتگی ایثارگران، رزمندگان، شهدا و جانبازان می دانیم.
کد خبر: ۹۵۶۳۰۳۸
|
۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای دیدارهای هفتگی سرهنگ محمدمهدی ادهم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه با مردان عرصه جهاد و شهادت در عرصه دفاع مقدس و جنگ هشت ساله، در این هفته با عباس شاهی، عيسی مؤمن آبادی و مجید مؤمن آبادی از رزمندگان و ایثارگران دوران پرافتخار در شهرستان سرخه دیدار کردند.

حجت الاسلام و المسلمین رجبعلی فرزین مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه در این دیدار ضمن تجلیل از رشادت ها و دلاورمردی های آن و خانواده هایشان اظهار کرد: در قرآن کریم از ویژگی مومنان رعایت حد و حدود الهی عنوان شده است. حالا این حدود، می تواند خاک و زمین و یا مکتب و عقیده باشد. کسانی که به میدان آمدند و خداوند به آن ها توفیق داده است و مدتی را در جهت خدمت به نظام و انقلاب، انجام وظیفه کردند، خداوند شاهد و ناظر است و ذخیره آخرت آن ها قرار خواهد داد؛ آن ها مصداق این آیه ی شریفه هستند. جانبازان، ایثارگران و رزمندگان همه حضور داشتند و کسانی که در این مسیر شهید شدند؛ جایگاه بالاتری دارند.

او افزود: مقام شهدا مقام شامخی است که همه به دنبال رسیدن به آن هستند و به آن غبطه می خوریم و واقعاً اگر کسی بخواهد به این مقام برسد، باید راه شهدا را طی کند. اگر بخواهیم در آخرت شفاعت شهدا نصیب ما شود، باید سبک زندگی ما، سبک زندگی شهدایی باشد.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه تصریح کرد: امروز که در گام دوم انقلاب قرار داریم، این را به پاس رشادت ها و از خودگذشتگی ایثارگران، رزمندگان، شهدا و جانبازان می دانیم که انقلاب ما به گام دوم رسید و امنیت امروز جامعه را مدیون این چنین رشادت هایی هستیم و باعث افتخار ماست که در جمع شما هستیم.

فرزین یادآور شد: شهدا، جانبازان و ایثارگران بزرگترین یادگاران دفاع مقدس هستند و تجلیل، تکریم و دیدار با آنان، رشادت ها و جانفشانی‌های رزمندگان دفاع مقدس را برای ما یادآوری می‌کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار