خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) گفت: هدف از برپایی یادواره شهدا، بزرگداشت یاد و نام شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین نوجوانان وجوانان است.
کد خبر: ۹۵۶۳۵۶۷
|
۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در آستانه شهادت فاطمه زهرا (س) یادواره ۳۲ شهید پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س)  سرخه در حسینیه شهدا با حضور شهید خوشنام گلگون کفن با نوای ایمان کریمی، روایتگری حمید قرائیان با حضور سرهنگ محمدمهدی ادهم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه ویژه خواهران در مصلی نماز جمعه (حسینیه شهدا) برگزار شد.

طاهره فیض فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در گفتگو با خبرنگار ما در حاشیه این مراسم شهدایی اظهار کرد: هدف از این برنامه بزرگداشت یاد و نام شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین نوجوانان وجوانان بوده است. نیاز امروز جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان آشنایی کامل با اهداف و آرمان های شهدا است.

او افزود: امروز دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی برای رسیدن به اهداف شوم خود فرهنگ شهادت را مورد هجمه قرار داده اند و با استفاده از ابزار رسانه در پی کمرنگ کردن مقام و جایگاه شهدا در جامعه هستند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) تصریح کرد: ایستادگی و مقاومت در برابر هجمه های ناجوانمردانه دشمنان وظیفه همگانی است، تا آنها نتوانند با تحریف واقعیت ها به اهداف پلید خود دست یابند.

فیض با بیان اینکه قرار دادن افراد در مسیر معارف دینی یک شیوه تربیتی ارائه‌شده در اسلام است، ادامه داد: با محدود نکردن مخاطب و برگزاری یادواره‌ در عرصه های مختلف و با یک برنامه‌ریزی دقیق می‌توان افراد بسیاری را با راه و رسم شهدا که عاشقی و شیدایی به سمت خالق متعال بود آشنا کرد.

او محور یادواره شهدا را استفاده کردن از فرهنگ شهید و شهادت خواند و تأکید کرد: نباید از انجام کارهای بزرگ ترسید و باید با اراده و تلاش در این زمینه گام  برداشت.

گفتنی است در این برنامه گروه سرود دختران زینبی از حلقه شهید محمدحسین احسانی اجرای سرود داشته و شهید خوش نام روی دستان خادم الشهدای نوجوان خوش درخشید. و در پایان برنامه از شرکت کنندگان در این برنامه پذیرایی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار