خبرهای داغ:
سردار ملک شاهکوهی گفت: پاسداران، سرباز ولایت و زاییده انقلاب اسلامی هستند و سپاه تنها نهادی است که از دل انقلاب و مردم ایجاد شده و در حال رشد می باشد.
کد خبر: ۹۵۶۲۸۰۵
|
۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸

سپاه از دل انقلاب و مردم ایجاد و خادم بی منت مردم است / کارخانه درخشان سپاه و بسیج از زمان تاسیس، دلیل دشمنی با این دو نهاد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا در مراسم نکوداشت و معارفه فرمانده سپاه گرگان عنوان کرد: ماموریت اصلی سپاه، حفظ انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
وی افزود: پاسداران، سرباز ولایت و زاییده انقلاب اسلامی هستند و سپاه تنها نهادی است که از دل انقلاب و مردم ایجاد شده و در حال رشد می باشد؛ پاسداران به لباس سبز سپاه افتخار کرده و آن را با هیچ چیزی عوض نخواهند کرد.
ملک شاه کوهی اذعان داشت: بین سپاه و مردم پیوند عمیقی وجود دارد و هرجایی که مردم نیاز به کمک داشته باشند سپاه و بسیج پای کار هستند.
وی اضافه کرد: کارنامه درخشان سپاه و بسیج از زمان تاسیس تاکنون، کاملا مشهود است و این موضوع، دلیل دشمنی مستکبرین با این دو نهاد است.
فرمانده سپاه نینوا بیان داشت: در اغتشاشات سال گذشته اگر نقش بسیج نبود استان با مشکل جدی مواجه می شد؛ امنیتی که امروز مشاهده میکنیم به دلیل حضور پاسداران و بسیجیان در مرزهای کشور است که شبانه روزی از جان و دل مایه می گذارند؛
وی ادامه داد: خدماتی که سپاه و بسیج در حال انجام هستند خدمت بی منت به مردم است و به این خدمت افتخار می کنند.
ملک شاهکوهی مسئولیت داشتن در انقلاب اسلامی را وظیفه بسیار سنگینی قلمداد کرد و اذعان داشت: باید در هر مسئولیتی که به ما محول می شود بسیار مراقب بود؛ مسئولینی که مربوط به انقلاب اسلامی هستند باید در آن مسئولیت جلوه های اسلام کاملا مشهود می باشد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها