خبرهای داغ:
سردار سید موسی حسینی گفت: شهدا قرآن کریم و ائمه اطهار را راه نجات بشریت می دانستند و در وصیت نامه شهدا کلید واژه اطاعت از ولایت فقیه و حفظ حجاب کلیدواژه مشترک است.
کد خبر: ۹۵۶۴۰۹۱
|
۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸

یادواره های شهدا میقات است که در آن با آرمان های شهدا تجدید پیمان می شود

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سرتیپ دوم پاسدار سیدموسی حسینی ؛ جانشین سپاه نینوا استان گلستان در بیستمین یادواره ۴۲ شهید روستای یساقی گفت : یادواره های شهدا مجلس سوگ و عزا نیست بلکه محفلی است که از رشادت‌ها ، فتوحات و حماسه رزمندگان دوران دفاع مقدس سخن گفته می شود و میقاتی است که در آن با آرمان های شهدا تجدید پیمان می شود.

وی افزود : یادواره های شهدا فرهنگ عاشورایی، فرهنگ علوی و فرهنگ فاطمی را نشر می دهد و در این مجالس شهدا باید گفت انتظار یعنی چه؟ اینکه مادر شهید مفقودالاثر سالیان سال چشم انتظار فرزندش است به چه معناست.

جانشین سپاه نینوا ضمن اشاره به وصایای شهدا بیان کرد : شهدا قرآن کریم و ائمه اطهار را راه نجات بشریت می دانستند و در وصیت نامه شهدا کلید واژه اطاعت از ولایت فقیه و حفظ حجاب کلیدواژه مشترک است.

سردار حسینی با اشاره به شرایط جنگ نابرابر غزه و رژیم صهیونیستی عنوان کرد : اساسا حماس و جبهه مقاومت با عملیات طوفان الاقصی هویت ، ماهیت و موجودیت رژیم صهیونیستی را به ورطه سقوط نزدیک کرده و شکست اسرائیل یک شکست غیرقابل ترمیم است .

وی ضمن برشمردن اهداف دشمن از راه انداختن جنگ ترکیبی در بستر فضای مجازی گفت : در جنگ سخت هدف تصرف و از بین بردن حریف است اما در جنگ نرم هدف تصرف ذهن است لذا دشمن در جنگ شناختی اجازه فکر کردن به کشی نمی دهد و صحنه نبرد را با تحمیل اراده تغییر می دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار