خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان گرمسار گفت: بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه به مناسبت دهه بصیرت در پایگاه‌های بسیج خواهران شهرستان گرمسار اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۵۶۵۶۰۵
|
۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲

مریم گلینی در گفتگو با خبرنگار بسیج در گرمسار، اظهار داشت: بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه به مناسبت دهه بصیرت در پایگاه‌های بسیج خواهران شهرستان گرمسار اجرا می‌شود.
وی با بیان تفرقه افکنی و دو قطبی سازی از ترفند‌های دشمن برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول چهار دهه گذشته بوده است، افزود: برگزاری پویش‌های مجازی با عنوان "ما بیداریم" و "من جوان انقلابی ام" و انتشار سخنان مقام معظم رهبری با موضوع جوانان با بصیرت از جمله فعالیت‌های مهمی است که در بستر فضای مجازی انجام می‌شود.
مسئول بسیج جامعه زنان گرمسار در ادامه یادآور شد: توزیع بسته‌های معیشتی و برگزاری اردو‌های های جهادی یک روزه در سطح روستا‌ها از دیگر اقدامات مهمی است که در ایام دهه بصیرت اجرایی می‌شود.
وی با اشاره به اینکه برگزاری سلسله نشست‌های جهاد تبیین با محوریت بصیرت افزایی و تشریح فتنه ۸۸ در پایگاه‌های بسیج خواهران در دستور کار است، تصریح کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی از دیگر برنامه‌های این ایام به شمار می‌رود که در سطح پایگاه‌های مقاومت اجرایی می‌شود.
گلینی با بیان اینکه پیاده روی و دورهمی بانوان با بصیرت نیز از جمله برنامه‌های شاخص بسیج جامعه زنان در گرمسار است، ابراز داشت: پخش سرود‌های حماسی با خودرو در سطح شهر نیز از دیگر برنامه‌های دهه بصیرت است.
وی اضافه کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی فرزند پروری و همسرداری با هدف پرورش فرزندان و خانواده‌های اصیل ایرانی در تراز انقلاب اسلامی و معرفی الگو‌های برتر انقلاب به خانواده‌ها انجام می‌شود.
مسئول بسیج جامعه زنان گرمسار از برگزاری طرح معلم - مربی و پیوند مدرسه و مسجد خبر داد و گفت: در راستای اجرای این طرح نشست‌های تخصصی ارکان مساجد و فرماندهان پایگاه‌های بسیج جامعه زنان گرمسار با مسئولان شهرستان و رئیس آموزش و پرورش گرمسار انجام می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار