فرمانده سپاه روح‌الله گفت: دشمن در این چند سال اخیر با تمام توان در یک جنگ شناختی و ترکیبی به دنبال ناامیدکردن مردم بوده است اما همواره این مردم هستند که با هدایت‌های رهبری معظّم انقلاب(مدّظلّه العالی) و بصیرت بالای خود به دشمنان تودهنی زده‌اند.
کد خبر: ۹۵۶۷۰۴۱
|
۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از زرندیه؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله شامگاه گذشته در مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زرندیه که با حضور جمعی از مردم و مسئولین در سالن امیرالمومنین(ع) آموزش و پرورش شهرستان زرندیه برگزار شد، با اشاره به فتنه سال ۸۸ گفت: فتنه سال 88 یک جنگ نرم تمام عیار بود که دشمن با تمام قوا برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی به میدان آمد.

وی به تشریح ویژگی‌های جنگ نرم پرداخت و افزود: دشمنان ایران عزیز با تکیه بر ابزار و شیوه‌های نرم افزاری و بدون تجهیزات نظامی سخت، اقدام گسترده‌ای را علیه نظام اسلامی رقم زدند و ماه‌ها کشور را درگیر کردند به طوری که امیدها در دل دشمن برای نابودی نظام اسلامی روشن شد و تصور کردند که می‌توانند نظام اسلامی را از بین ببرند.

فرمانده سپاه روح‌الله با اشاره به پیشینه فتنه‌ها در تاریخ اسلام یادآور شد: اردوکشی خیابانی، اغتشاش، درگیری، حمله به مراکز اقتصادی، سیاسی و نظامی و امثال این‌ها از ویژگی تمامی فتنه‌ها است که در حوادث سال 78 ، 88 و 1401 شاهد آن بودیم.

سردار کریمی با اشاره به آثار فکری، شناختی، فرهنگی و... جنگ نرم دشمن در بین جامعه گفت: دشمن در این چند سال اخیر با تمام توان در یک جنگ شناختی و ترکیبی به دنبال ناامیدکردن مردم بوده است اما همواره این مردم هستند که با هدایت‌های رهبری معظّم انقلاب(مدّظلّه العالی) و بصیرت بالای خود به دشمنان تودهنی زده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه نهم دی‌ماه نماد بصیرت و عزت مردم است، افزود: این روز در تاریخ کشورمان روزی است که مردم ایران نشان دادند دشمنان خود و انقلاب خود را به خوبی می‌شناسند و هرگز فریب حیله‌ها و نیرنگ‌های آنان را نمی‌خورند.

فرمانده سپاه روح‌الله  زیربنای انقلاب اسلامی ایران مبانی و اصول اسلام و ماهیت استکبارستیزی و دفاع از مظلومان دانست و خاطرنشان کرد: مادامی که رهبری و ملت مسلمان و انقلاب ایران بر مبانی، اصول و آرمان‌های الهی پایبند و وفادار باشند، دسیسه‌های دشمن ادامه خواهد یافت.

گفتنی است در این مراسم از زحمات سرهنگ پاسدار «محسن صادقی» تقدیر و سرهنگ دوم پاسدار «حمید رسولی» به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زرندیه معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار