فرمانده سپاه روح‌الله با تاکید بر حفظ و تداوم راه و مکتب شهید سلیمانی گفت: مردم مقاوم غزه به تأسی از این شهید در برابر حملات رژیم منحوس اسرائیل مقاومت کرده و حماسه آفریده‌اند.
کد خبر: ۹۵۶۷۶۷۵
|
۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از دلیجان؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دلیجان که با حضور جمعی از مسئولین و مردم این شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه (س) و تبریک به تمام مادران جهادگر  و همچنین  گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید سلیمانی گفت: مکتب شهید سلیمانی بایستی حفظ و تداوم پیدا کند.

وی ادامه داد: هر چقدر درباره ویژگی‌های شخصیتی و مکتبی شهید سلیمانی بگویم، کم است اما تداوم راه و مکتب ایشان نیاز به تبین واقعیت‌ها و دستاوردهای این شهید والامقام دارد.
وی به بیان شخصیت سردار سلیمانی پرداخت و گفت؛ شخصیت سردار سلیمانی به حدی بزرگ بود که تاثیرگذاری ایشان پس از شهادت دو چندان شد و درحال حاضر مردم مقاوم غزه به تأسی از این شهید در برابر حملات رژیم منحوس اسرائیل مقاومت کرده و حماسه آفریده‌اند.
فرمانده سپاه روح‌الله تصریح کرد: تاثیرگذاری معنوی و فکری سردار سلیمانی نه تنها در منطقه، بلکه در تمام دنیا فرا گیرشده است و ملت‌های آزادی‌خواه جهان بیدار شده و از ایشان الگو می‌گیرند.
سردار کریمی ادامه داد: ایثار، گذشت، معنویت و ارتباط با خدا، متشرع بودن در رعایت حلال و حرام از مهمترین ویژگی‌های مکتب سلیمانی است و با همین ویژگی‌ها بود که سردار دل‌ها توانست بساط استکبارجهانی را از منطقه برچیند و در قلب‌های مردم منطقه جای گیرد.

در پایان این مراسم از زحمات سرهنگ «مهدی نباتی» تقدیر و  سرهنگ «محسن صادقی» به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دلیجان معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات