خبرهای داغ:
شکری خبر داد

عضویت ۷۲۰۰ نفر طی سال جاری در صندوق بيمه اجتماعي کشاورزان استان همدان

همدان-مدیرصندوق بيمه اجتماعي کشاورزان روستاییان وعشایر استان همدان گفت: در ۹ ماه  سال ۱۴۰۲ در استان همدان بیش از ۷ هزار و ۲۰۰ نفر عضو صندوق شده‌اند.
کد خبر: ۹۵۶۸۶۶۱
|
۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حاتم شکری در جلسه ستاد راهبردی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان وعشایر شهرستان نهاوند اظهار کرد: از سال ۱۳۸۴ تاکنون در شهرستان نهاوند 19هزار و ۵۰۰ نفر عضو بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان وعشایر شده‌اند و 850 خانواده ماهیانه مستمری  بازنشستگی،فوت و ازکارافتادگی دریافت می‌کنند.

وی ادامه داد: دولت سیزدهم تلاش می‌کند اصل ۲۹ و ابلاغ سیاست‌های تامین اجتماعی برای همه اقشار جامعه به خصوص کشاورزان روستاییان وعشایر را تحقق ببخشد.

مدیرصندوق بيمه اجتماعي کشاورزان روستاییان وعشایر استان همدان گفت: در ۹ ماه  سال ۱۴۰۲ در استان همدان بیش از ۷ هزار و ۲۰۰ نفر عضو صندوق شده‌اند.

وی بیان کرد: از ابتدای سال بیش از یک هزار و ۲۰۰ میز خدمت در روستاها ومناطق عشایری به منظور تسهیل گری در ارائه خدمات برپا شده است.

شکری گفت: ضریب نفوذ بیمه در شهرستان نهاوند از متوسط استان پایین تر است و تلاش داریم با حضور مستمر واطلاع رسانی گسترده در سطح روستاهای این شهرستان و استفاده از ظرفیت خوب ستاد راهبردی به منظور ارتقاء این رتبه تلاش کنیم.

در پایان مراسم احکام چند تن از مستمری بگیران صندوق تقدیم شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار