خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه گرمسار گفت: مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح دو مولفه مهم در انتخابات پیش رو است.
کد خبر: ۹۵۶۹۱۵۵
|
۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۷

به گزارش خبرنگار بسیج از گرمسار، حجت الاسلام روح الله تیموریان در جمع فرماندهان و شورای پایگاه‌های بسیج جامعه زنان اظهار داشت: حادثه تروریستی در کرمان نشان از ضعف و ترس دشمنان از شهید قاسم سلیمانی و ترویج مکتب آن در خانواده‌های ایرانی است که منجر به انجام عملیاتی غیر انسانی و کشتار چندین انسان و کودک بی گناه می‌شود.
وی با اشاره به سخن امام خمینی (ره) " بکشید ما را ملت ما بیدار‌تر می‌شود" تصریح کرد: با ایجاد نا امنی و رعب و وحشت مردم انقلابی و ولایت مدار هرگز پا پس نمی‌کشند و پایبند ارزش‌های انقلابی خود هستند و این مهم‌ترین درسی است که از مکتب سردار سلیمانی می‌توان آموخت.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه گرمسار ولایت مداری و شهادت طلبی را مهم‌ترین شاخصه سردار سلیمانی برشمرد و گفت: جهاد تبیین یک ضرورت در جامعه امروزی است و دشمنان باید بدانند که قاسم سلیمانی و مکتب آن ادامه دارد.
وی با تاکید بر اینکه گوش به فرمانی از ولایت فقیه از درس‌های مهمی است که در این مکتب می‌توان آموخت تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمان را در ابتدای سال صادر کردند و امروز همه افرادی که مخاطبانی دارند مکلف هستند از علما، اساتید، جوانان، زنان، رسانه‌های داخلی و هر شخصی که مخاطبی دارد باید منادی انتخابات باشند و برای مشارکت حداکثری در انتخابات تلاش کنند.
تیموریان با بیان اینکه انتخاب فرد اصلح که مطابق با معیار‌ها و شاخص‌های تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری نیز وظیفه مهم هر ایرانی است، تصریح کرد: شرکت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، چون خبرگان رهبری علاوه بر انتخاب رهبر به امور رهبری نیز نظارت دارد.
وی افزود: مهم‌ترین وظیفه مجلس شورای اسلامی ریل گذاری در مسیر انقلاب است اگر مجلس شورای اسلامی به جای ریل گذاری سنگ گذاری کند چه می‌شود؟ بنا بر این انتخاب فرد اصلح در انتخابات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار