خبرهای داغ:
فرمانده سپاه گرگان بر لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: در ایام دهه‌ی فجر تعداد ۶۷۲ برنامه در گرگان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۷۴۴۸۳
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰

امید آفرینی و روایت گری صحیح با استفاده از ظرفیت دهه فجر، از وظایف اصحاب رسانه است / ۶۷۲ برنامه در گرگان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان، سرهنگ علیخانی ظهر امروز ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: ۶۷۲ برنامه طی ایام الله دهه فجر با هدف جهاد تبیین و روشنگری به منظور ترغیب حضور حداکثری در سطح شهرستان گرگان برگزار می‌شود که تعداد ۷۲ برنامه به صورت شاخص در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.
وی شعار دهه فجر امسال را «جشن ملی، مشارکت پرشور، آینده روشن» خواند و تصریح کرد: از برنامه‌های ایام الله دهه‌ی فجر سپاه گرگان می‌توان به برگزاری میز خدمت، تولیدات فرهنگی درقالب سرودهای پاتوقی، برپایی ایستگاه روایت گری انقلاب اسلامی، افتتاح دو خانه محروم، برگزاری یادواره شهدای خانگی، برگزاری یادواره ۳۸۰ شهید حوزه جندالله با حضور سردار معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج، برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی، علمی و... اشاره کرد.
فرمانده سپاه گرگان از توزیع یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان خبر داد و ابراز کرد: در راستای حمایت از مردم نیازمند گرگان تعداد یک هزار بسته معیشتی به محرومان توزیع می‌شود.
علیخانی حضور مردم پای صندوق‌های رای را مهم تلقی کرد و خاطرنشان نمود: دشمن از طریق جنگ روایت ها، نفوذ در فضای مجازی و تسخیر قلوب به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه است مردم همیشه در صحنه با حضور دشمن‌شکن و طوفانی خود پای صندوق‌های رای در جهت ناامید کردن دشمنان گام مؤثری برمی‌دارند.
وی محور برنامه های دهه فجر را مساجد برشمرد و افزود: مساجد قلب تپنده انقلاب اسلامی است و تاثیر بسیاری در جریان سازی و الگوآفرینی در سطح جامعه دارد.
علیخانی رمز ماندگاری انقلاب اسلامی ایران را نگاه دینی امام خمینی «ره» دانست و گفت: انقلاب اسلامی بعد از چهل و پنج سال مستحکم‌تر از گذشته به حرکت خودش ادامه می‌دهد و این توسعه را مدیون امام راحل و وجود مقام عظمای ولایت می باشد و در این راستا امید آفرینی و روایت گری صحیح با استفاده از ظرفیت دهه فجر، از وظایف اصحاب رسانه است.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها