خبرهای داغ:
رئیس هیئت ورزش های همگانی شهرستان سرخه از برگزاری مسابقات ورزشی داژبال، دومیدانی، طناب کشی و پیاده روی در راستای بزرگداشت ایام الله دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۷۲۸۹
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، مسابقات متنوع ورزشی در رده های مختلف سنی با استقبال خوبی به همت هیئت ورزش های همگانی شهرستان سرخه برگزار شد.

فاطمه صفا رئیس هیئت ورزش های همگانی شهرستان سرخه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: مسابقات داژبال دختران و پسران در مجتمع بصیرت روستای مومن آباد با حضور بیش از ۷۰ نفر از دانش آموزان و مسابقات طناب زنی و طناب کشی دختران در مدرسه بهارستان سرخه با حضور ۸۰ دانش آموز برگزار و همچنین نفرات برتر برای مسابقات طناب زنی و طناب کشی شهرستانی انتخاب شدند.

او با اشاره به برپایی نرمش همگانی و ورزش روزانه در مدرسه بصیرت روستای مومن آباد با حضور بیش از ۷۰ دانش آموز، افزود: همایش پیاده روی و طبیعت گردی پرسنل کلانتری و نیروی انتظامی شهرستان سرخه با حضور بیش از 20 نفر و جشنواره ورزشی مجتمع بصیرت با اجرای مسابقات دومیدانی، تیگا، گانیه، هفت سنگ و غیره با حضور بیش از ۱۴۰ نفر برگزار شد.

رئیس هیئت ورزش های همگانی شهرستان سرخه با اشاره به برپایی نمایش یوگا بانوان در پارک بانوان با حضور حدود ۴۰ نفر از ورزشکاران گفت: این همایش با پیاده روی و سفره انقلاب همراه بود.

صفا خاطرنشان کرد: برپایی همایش پیاده روی و مسابقه طناب کشی پرسنل کلانتری شهرستان سرخه با حضور 30 نفر و همایش پیاده روی خواهران بسیجی روستای افتر از مسجد انصار تا گلزار شهدا همراه با غبارروبی گلزار شهدای روستا از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار