خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان گفت: حضور همگانی و حداکثری در انتخابات ضامن پاسداری از انقلاب، نظام و دستاوردهای آن است.
کد خبر: ۹۵۷۷۴۵۲
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن حسینی دیباجی در سالن اجتماعات محیط زیست استان سمنان ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهار داشت: آنچه دنیای شرق در قالب سبک زندگی به دنیا ارائه داد سبک زندگی کمونیستی بود و دنیای غرب نیز سبک زندگی لیبرال دموکراسی را در جهان رواج داد.

وی افزود: امام خمینی(ره) آمد و سبک زندگی جدیدی را به نام سبک زندگی توحیدی برگرفته از سبک زندگی محمدی، نبوی و علوی به جهانیان ارائه داد؛ این همان تفکری است که دشمنان از آن هراس دارند.

وی در ادامه به موضوع انتخابات و اهمیت حضور حداکثری مردم در این صحنه مهم سیاسی اشاره کرد و گفت: حضور همگانی و حداکثری در انتخابات ضامن پاسداری از انقلاب، نظام و دستاوردهای آن است.

حسینی دیباجی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب نسبت به حضور آحاد مردم در پای صندوق های رأی چه آنها که این انقلاب را دوست دارند و چه آنها که دوست ندارند، گفت: حضور در پای صندوق های رأی است که دندان طمع دشمنان را از ریشه نابود می کند.

وی حضور حداکثری در عرصه انتخابات را ضامن امنیت کشور عنوان کرد و گفت: اقتصاد در سایه امنیت شکوفا می شود.

مسئول  نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان در بخش دیگری از سخنان خود با عرض خداقوت به مجموعه کارکنان سازمان محیط زیست اظهار کرد: کارکنان این سازمان در حقیقت حافظان تنفس انسان ها هستند و باید گفت کار شما چون همراه با نیت خدمت به بشریت است عین عبادت است.

وی با اشاره به دغدغه ای که رهبر معظم انقلاب در خصوص حفظ محیط زیست دارند گفت: حفظ محیط زیست باید در جامعه فرهنگ سازی شود.

مسئول  نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان عنوان کرد: در برهه ای فیلم ها و تولید محتواهای بسیار خوبی با موضوع محیط زیست ساخته شد و بعد از آن وقفه ای ایجاد شد و لازم است با هدف فرهنگ سازی و توجه مردم به حفظ محیط زیست فعالان حوزه هنر دست به کار شوند و به این موضوع همچون سال های گذشته بپردازند و اگر اینگونه شود کمک بزرگی به سازمان محیط زیست است.

حسینی دیباجی به بعثت پیامبر گرامی اسلام اشاره کرد با اشاره به برخی خصلت ها و صفات والای انسانی و معنوی حضرت محمد(ص) گفت: پیامبر گرامی اسلام تا پایان عمر شریفشان همواره در حال جهاد بودند، جهاد نظامی و جهاد سیاسی و در عین حال به تربیت افراد نیز توجه جدی داشتند و باید گفت سخت ترین جهاد ایشان حفظ انسجام جامعه اسلامی بود.

وی با بیان اینکه هدف پیامبر گرامی اسلام (ص) تشکیل جامعه توحیدی بود، گفت: بزرگترین و مهمترین هدف بعثت حضرت محمد(ص) دعوت انسان ها به اسلام بود و نجات انسان ها از جهل و نادانی به سوی آگاهی و دانایی بود.

وی بحران «هویت» را بحرانی عنوان کرد که جامعه امروز به ویژه نسل جوان به آن دچار شده اند، تصریح کرد: جوان امروز هویت خود را نمی شناسد و به عظمت وجودی خود پی نبرده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان از دیگر بحران هایی که جامعه امروز با آن دست و پنجه نرم می کند را بحران هویت ملی عنوان کرد و گفت: ایران بزرگترین ابرقدرت تاریخ بشریت است و این در حالی است که نسل امروز گوش و چشم خود را به روی هویت ملی خود بسته است و کورکورانه در دام فضای مجازی و دروغ هایی که دشمنان هر روز عنوان می کنند افتاده اند.

حسینی دیباجی بیان کرد: دوری جامعه به ویژه نسل جوان از هویت ملی خود تلاشی است که دشمنان در فضای مجازی به آن می پردازند و تمام تلاش خود را می کنند تا نسل نوجوان و جوان ما ناآگاه از هویت ملی خود و تمدنی باشد که باید به آن افتخار کند.

وی با بیان اینکه ایران بزرگترین و پرافتخارترین ایران را در دنیا دارد، گفت: وجود دانشمندان بزرگی همچون ابوریحان بیرونی، ابوعلی سینا و دیگر بزرگان و دانشمندان گواه این مطلب است.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار