خبرهای داغ:
عبادالله اختری گفت: رسانه های معاند با انتشار شبهاتی چون رقابتی نبودن انتخابات، اعتماد زدایی از ساختار انتخابات و سلامت آن، انتخابات مهندسی شده و سیاه‌نمایی از وضعیت کشور سعی در بی اعتبار کردن انتخابات دارند.
کد خبر: ۹۵۷۹۶۵۴
|
۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۳

رسانه های معاند با انتشار اخبار جعلی به دنبال ناامیدسازی هستند/با حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح، راهبرد ناکارآمدسازی دشمنان شکست خواهد خورد

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان؛ سرگرد پاسدار عبادالله اختری هادی سیاسی سپاه گرگان در نشست بصیرتی و جهاد تبیین بسیجیان شهرستان عنوان کرد: انتخابات میدانی است که جمهوری اسلامی بعد از انقلاب بر اساس قواعد صحیح به کار گرفته تا از آن طریق مردم به تغییر مسالمت آمیز کارگزاران بپردازند.
وی هدف اصلی رسانه های معاند را ناامیدسازی جامعه از طریق انتشار اخبار جعلی دانست و اذعان کرد: رسانه های معاند با انتشار شبهاتی چون رقابتی نبودن انتخابات، اعتماد زدایی از ساختار انتخابات و سلامت آن، انتخابات مهندسی شده و سیاه‌نمایی از وضعیت کشور سعی در بی اعتبار کردن انتخابات دارند.
اختری افزود: خیلی از افراد هنگامی که با اهمیت انتخابات آشنایی پیدا کنند قطعا میهن خود را همراهی می‌کنند و این وظیفه خطیر آگاه سازی بر عهده جهادگران تبیین است.
وی تصریح کرد: قطعا با شرح وضعیت حساس کشور در مواجهه با استکبار جهانی و همچنین اوضاع نابسامانی که در منطقه به راه انداختند مردم از راهبردهای دشمنان آگاه خواهند شد.
هادی سیاسی شهرستان گرگان با تاکید بر اینکه در کنار مشارکت حداکثری، مولفه های یک فرد اصلح هم باید درنظر گرفت تاکید کرد: یکی از راهبردهای مخالفین جمهوری اسلامی، ناکارآمد سازی است؛ ایجاد اختلال شناختی در تشخیص اصلح، پروژه ای است که دشمنان به دنبال آن هستند و افرادی که شایستگی ندارند برای کسب قدرت تلاش کنند و در آینده بر طبل ناامیدی بکوبند.
وی در ادامه گفت: همانطور که امامین انقلاب فرمودند مجلس در رأس امور است و محور قانون گذاری ها و برنامه ریزی هاست. پس یک مجلس قوی می تواند بسیاری از مشکلات خصوصا در زمینه اقتصادی را با همکاری دولت رفع کند.
اختری در پایان خاطرنشان کرد: انشاالله همانند یوم الله ۲۲ بهمن، با یاری مردم و به لطف خدا حضور حماسی در انتخابات امسال را شاهد باشیم و فردای انتخابات آنچنان نشاطی بر جامعه حاکم شود که چشم بد خواهان این ملت را کور نماید.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار