خبرهای داغ:
امیر رضا آذریان گفت: قهرمانان بسیاری در عرصه های مختلف داریم اما شهدا به معنای واقعی کلمه قهرمان هستند و تجلیل آن ها وظیفه ماست.
کد خبر: ۹۵۷۹۹۴۶
|
۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰

با حضور در انتخابات 11 اسفند ولایت مداری خود را به رخ دشمنان بکشیم/شهدا با هدف تضمین استقلال کشور جان خود را نثار انقلاب کردند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گلستان؛ امیر رضا آذریان فرمانده قرارگاه منطقه ای ارتش در شمال شرق نخستین یادواره شهدای روستای حاج علی اسلامی کلاله گفت: امنیت این کشور به صورت اتفاقی نبوده بلکه مرهون خون شهیدان و ایثار و فداکاری آنها می باشد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش بیان کرد: شهدا با هدف تضمین استقلال کشور جان خود را نثار انقلاب کردند. امروز به آن ها لقب قهرمان کشور می دهیم. قهرمانان بسیاری در عرصه های مختلف داریم اما شهدا به معنای واقعی کلمه قهرمان هستند و تجلیل آن ها وظیفه ماست.

وی گفت: خانواده شهید صبر و استقامت کردند و بوسه میزنم بر چادرشان و به وجودشان افتخار می کنیم. رهبر می فرمایند یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و خانواده شهدا این رسالت سنگین را بر عهده داشتند.

 آذریان با اشاره به زمان پیروزی انقلاب بیان داشت:دشمن نقشه های بسیاری را طرح کرد تا نظام از بین برود اما با حضور مردم در صحنه دفاع از نظام و انقلاب ، موفق نشد و مردم به برکت خون شهدا اجازه ندادند یک وجب خاک ایران دست دشمن بیفتد، ما این امنیت و اقتدار نظام اسلامی مان را مدیون خون شهدا هستیم .

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت: نیروهای سپاه پاسداران و بسیج و مردم متحد شدند و انقلاب را تثبیت کردند. منجر به شکست دشمن شدند و حماسه خلق کردند. امام فرمودند در جنگ ابهت ابرقدرت جهان را شکست دادیم و اقتدار به وجود آوردیم.

امیر آذریان خاطرنشان کرد: در مرزهای جمهوری اسلامی، نیروی ارتش و سپاه و بسیج آماده دفاع هستند چرا که رهبر فرمودند دفاع همچنان باقی است.

 فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه باید ۱۱ اسفند با حضور در پای صندوق های رای دشمن را نا امید کنیم و ولایت مداری خود را به رخ دشمنان بکشیم، افزود: نقشه دشمنان بی تفاوت سازی مردم نسبت به آینده کشور است ، امروز دشمن در جنگ ترکیبی جوانان و آحاد مردم را هدف گرفته و بدنبال ایجاد شکاف بین مردم و مسؤلین نظام است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها