خبرهای داغ:
نادر میرسرگزی گفت: خداوند انسان را آزاد آفریده است و به او قدرت اختیار داد و شکر این الطاف الهی در جهت انتخاب افراد صالح برای پیشرفت جامعه اسلامی است.
کد خبر: ۹۵۸۰۴۲۴
|
۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۱

اهل بصیرت با جهاد تبیین علم انقلاب را با انتقال بصیرت به جامعه حمل کنند/ دموکراسی جمهوری اسلامی سبب رشد و تعالی جامعه و تعیین سرنوشت بدست مردم است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ نادر میرسرگزی هادی سیاسی سپاه در پانزدهمین دوره تربیت و تعالی شهید امیر اسدی در جمع پاسداران گفت : در زندگی اجتماعی زمینه های انتخابی وجود دارد تا تعالی جامعه توسط مردم انتخاب شود و سرنوشت مردم رقم بخورد.لذا انسان مختار و در قالب زندگی اجتماعی قرار دارد.

وی افزود : در قالب مکاتب بشری هیچ مکتبی نیست که به حاکمیت و حکومت کردن پشت کرده باشد. فلذا فلسفه حکومت مردم سالار به انتخاب و انتخابات گره خورده است . لذا کسی که در این انتخابات با اکثریت مردم حضور پیدا نکند از حق خود عدول کرده است و حق خود و قدرت جمعی مردم را ضایع کرده است.

میرسرگزی با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی یادآور شد : هوش مصنوعی توطئه های زمان رسول الله صلی الله علیه و آله را مدرن کرده است و اگر این هوشیاری بیشتر نشود کار مسلمین تحت هجمه شدید دشمن سخت خواهد شد.

وی عنوان کرد : دشمن طراحی کرد که با انفجار در کرمان و مراسم سالگرد شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت به مردم القا کنند که شما امنیت ندارید پس در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت نکنید. اما دشمنان احمق ما نفهمیدند که ملت امام حسین علیه السلام از شهادت ترسی ندارند و آن حماسه باشکوه را خلق کردند.

هادی سیاسی سپاه در مقایسه برگزاری انتخابات در جهان گفت : رشد و تعالی مردم در جمهوری اسلامی آن چیزی نیست که برخی ایراد میگیرند در فلان کشور چرا انتخابات حداکثری است و ایران مشارکتش پایین تر است. اما این را مطرح نمی کنند که آنجا رای دادن نه تنها اختیاری نیست بلکه عدم مشارکت حقوق اجتماعی آنها را از بین خواهد برد.

وی افزود : دیدگاه مشارکت در انتخابات جمهوری اسلامی مادی و بده بستانی نیست که چون اقتصاد با مشکل مواجه است ما در اجتماعات ملی شرکت نمی کنیم بلکه این انقلاب برگرفته از قرآن و دیدگاه قرآنی آن مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا است و مقاومت بر سر عهدی است که در اوایل انقلاب با امام و شهدا بسته شده است.

این هادی سیاسی در پایان خاطر نشان کرد : اهل بصیرت با جهاد تبیین علم، انقلاب را با انتقال بصیرت به جامعه حمل کنند.خداوند انسان را آزاد آفریده است و به او قدرت اختیار داد و شکر این الطاف الهی در جهت انتخاب افراد صالح برای پیشرفت جامعه اسلامی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار