خبرهای داغ:
معاون امور روحانیون نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:
حجت الاسلام والمسلمین رعایتی گفت: بحث امام زمان(عج) بحث دیدن نیست ، بحث با او بودن است، آنهایی به امام زمان(عج) نزدیک می شوند که یاد بگیرند که نفس خود را بشکنند
کد خبر: ۹۵۸۱۶۶۵
|
۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴

هدف از خلقت جن و انس این است که بندگی کنند/مسئولیت امروز ما خدمت به مردم است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام والمسلمین رعایتی معاون امور روحانیون نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع کارکنان ستاد سپاه نینوا ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: خدای متعال وقتی بشریت را خلق کرد فرمود هدف از خلقت جن و انس این است که بندگی کنند.
وی افزود: بحث امام زمان(عج) بحث دیدن نیست ، بحث با او بودن است، آنهایی به امام زمان(عج) نزدیک می شوند که یاد بگیرند که نفس خود را بشکنند یعنی اگر امروز مسئولیت داریم باید بدانیم که برای خدمت به مردم است.
رعایتی اظهار داشت: کسی فکر نمیکرد یمنی ها ناو انگلیسی و کشتی های آمریکایی را بزنند ، آمریکا برای هدف قرار دادن منطقه ای از یمن اعلام میکند که آنجا تخلیه شود ولی یمن برای هدف قرار دادن کشتی ها بدون اعلام قبلی آنها را میزند، و‌همه این شجاعتها نشات گرفته از انقلاب اسلامی ماست.
وی در پایان تصریح کرد: ما به عنوان پاسداران انقلاب اسلامی باید مواظب باشیم که مبادا کسانی بخواهند خدشه ای به آن وارد کنند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار