خبرهای داغ:
بر خود فرض می دانیم تا در جهاد عظیم انتخابات چه در فضای حقیقی و چه مجازی مشارکت نموده و همگان را به حضور موثر در این آخر مهم دعوت نمایم.
کد خبر: ۹۵۸۲۱۳۲
|
۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۲

پیام فرمانده لشکر مالک اشتر سپاه نینوا در خصوص انتخابات ۱۱ اسفند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار ناصر رزاقیان فرمانده لشگر مالک اشتر سپاه نینوا استان گلستان در آستانه انتخابات 11 اسفند پیامی صادر کرد:

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کشتی انقلاب اسلامی ایران ، از پس همه طوفانها و تلاطمها و امواج سهمگین حوادث ، به برکت رهبری پیامبر گونه و وجود کشتیبانی حکیم و دور اندیش و پشتیبانی مردمی پایمرد و سلیمانی پرور ، راه خود را با اقتدار و عظمت طی می کند و هر روز برگ زرینی در کتاب افتخارات این ملت پدید می آید
و اینک‌ ملت ایران در آستانه آزمونی بزرگ و رویدادی خطیر قرار دارد. مراجعه همیشگی به صندوق مبارک رای و شرکت در انتخابات گوناگون ضامن بقای نظام و حفظ اقتدار و عظمت ایران اسلامی است و بی تردید حضور پرشمار ملت در دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی هم احقاق حق ملی و هم ادای تکلیف شرعی و الهی خواهد بود. انتخابات به فرموده رهبر بزرگوار انقلاب لیلةالقدر نظام اسلامی است و‌مقدرات کشور با رای و اراده و همت ملت برای دوره ای معین می گردد.
لذا ضمن تجدید عهد با آرمان‌های امام راحل عظیم الشان و یاران و دوستان شهیدمان و بیعت مجدد با مولا و مقتدایمان حضرت آیت الله العظمی امام سید علی خامنه ای بر خود فرض می دانیم تا در جهاد عظیم انتخابات چه در فضای حقیقی و چه مجازی مشارکت نموده و همگان را به حضور موثر در این آخر مهم دعوت نمایم. بر همه برادران و خواهران ایمانی فرض است تا سنگر انتخابات را همچون سنگر هشت سال دفاع مقدس بدانند که بدون تردید هر برگه رای که متضمن انتخاب اصلح باشد همچون گلوله ای است که به سوی دشمن شلیک می شود
برای تحقق پیام شهید سلیمانی
تا آخرین نفر تا آخرین نفس ما ایستاده ایم.
فرمانده و اعضا ستاد لشکر مالک اشتر سپاه نینوا استان گلستان

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار