خبرهای داغ:
سرهنگ همدانی:

مسئولین تایید شرعی و تایید محتوا یاری‌گر فرماندهان سپاه در انجام مطلوب برنامه‌ها هستند

همدان-معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان گفت: مسئولین تایید شرعی و تایید محتوای سپاه انصار الحسین(ع) یاری‌گر فرماندهان سپاه خود در انجام مطلوب برنامه‌های سپاه و بسیج هستید.
کد خبر: ۹۵۸۲۵۹۶
|
۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ محسن همدانی در جمع مسئولین تایید شرعی و تایید محتوای سپاه انصار الحسین(ع) همدان اظهار کرد: شما یاری‌گر فرماندهان سپاه خود در انجام مطلوب برنامه‌های سپاه و بسیج هستید.

وی با اشاره به برکت‌های ماه شعبان افزود: شعبان المعظم ماه پیامبر اکرم(ص) است که در آموزه‌های دینی به عنوان مقدمه ورود به ماه مبارک رمضان نام برده شده است.

 معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان عنوان کرد: استغفار یکی از مواردی است که در این ماه بسیار به آن سفارش شده است و ما باید با انجام اعمال مستحبی و ادعیه وارد شده در این ماه آمادگی ورود به ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر را در خود ایجاد کنیم.

وی گفت: بسیجیان و پاسداران استان همدان می‌تواند مسائل شرعی خود را از قسمت تایید شرعی و تایید محتوای نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) به صورت مکتوب یا تلفنی جویا باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات