کانون بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی_غیرانتفاعی استان خراسان رضوی طی بیانیه‌ای جنایات اخیر صهیونیست‌ها و داعش را محکوم کردند.
کد خبر: ۹۵۸۷۹۳۰
|
۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۷

انتقاد شدید بسیج اساتید از بی‌عملی و انفعال سازمان‌ها بین‌المللی در پی سکوت فجایع اخیر صهیونیست‌ها در غزه

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از مشهد، متن بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی_غیرانتفاعی خراسان رضوی به شرح زیر است. 

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم انا نشكوا الیک 

خداوندا ! 

به تو شکایت می‌کنیم از ظلمی که صهیونیست‌های غاصب با حمایت کشورهای غربی و در رأس آنها آمریکای جنایتکار، بر مردم مظلوم غزه روا می‌دارند.

به تو شکایت می‌کنیم از بی‌عملی و انفعال سازمان‌ها و دستگاه‌های بین‌المللی که فریادهای حقوق بشرشان گوش عالم را کر کرده است ولی در این گونه جنایات ساکت و خاموش و همراهند.

به تو شکایت می‌کنیم از سرسپردگی، بی‌لیاقتی و بی‌عرضگی سران کشورهای عربی که با دشمنان خونی ملت‌های مظلوم خود، رقص شمشیر می‌کنند و در هنگام جنایاتشان سکوتی که القا کننده همراهی با آن‌ها است، اختیار می‌کنند.

به تو شکایت می‌کنیم از جنایت هولناک و هتک حرمتی که در این ماه مبارک بر ناموس مسلمانان غزه وارد شد.

و اما صهیونیسم جهانی و گروهک‌های وابسته به آنها که به ظاهر کلمه مقدس لا اله الا الله می‌گویند و خود را مسلمان، مدافع حقوق مسلمانان و مبارزه کننده با کافران و مشرکان، معرفی می کنند، در پیدایش ریشه مشترک دارند و مأمورند همچون تیغه‌های قیچی در ایجاد جنایت‌ علیه بشریت، هماهنگ عمل کنند.

جنایت خونبار داعش در روسیه، یقیناً ادامه جنایت‌های آمریکا، اسرائیل و همه زورمداران و قلدران عالم است که اسلام ستیزی را مشروعیت بخشند و از فشار افکار عمومی علیه مسببان جنایات بر مردم مظلوم و مسلمان غزه بکاهند.

ما استادان بسیجی عضو کانون بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی غیرانتفاعی استان خراسان رضوی، در این ماه رحمت و مغفرت، اقدامات ضدبشری همه گروه‌های جنایتکار و در رأس آنها صهیونیسم جهانی را محکوم کرده و از آزادگان جهان و مردم مستقل عالم می‌خواهیم که بر علیه ظلم و ستمی که در حق بشریت در حال انجام است قیام کنند و خروش انسانی خود را بر سر مسؤولان و مدیران بی‌لیاقت خویش بکشند که خداوند نصرت و یاری خویش را زمانی برای ما مقدر خواهد فرمود که خود برای رفع این نامردمی‌ها و ظلم و جنایت موجود در عالم، قیام کنیم و زمینه ظهور حضرت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف را فراهم سازیم. ان شاء الله.

و ما النصر الا من عند الله

۷ فروردین ۱۴۰۲ هجری شمسی

ارسال نظرات
پر بیننده ها