خبرهای داغ:
سردار مجیدی:

سپاه باید در تحقق شعارسال پیش قدم باشد/روز قدس امسال باید بسیار پر رنگ‌تر برگزار شود

همدان-فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان با اشاره‌ به تاکیدات مقام معظم رهبری در سال جدید گفت: باید پیشران تحقق شعار سال باشیم و باهمت و تعامل با دولت از فرصت‌های پیش رو برای خدمت‌رسانی به مردم استفاده شود.
کد خبر: ۹۵۸۷۹۷۴
|
۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی در جمع کارکنان سپاه استان همدان در آغاز سال جدید و در برنامه قرآنی کارکنان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تبریک سال نو اظهار کرد: فرصت ماه رمضان را از دست ندهید که این ماه افضل از هزار ماه است بنابراین از بهره‌گیری از این فرصت طلایی غفلت نکنیم و با تدبر در قرآن و استفاده از شب‌های قدر و حضور در مساجد و حسینیه‌ها استفاده نهایی صورت گیرد.

وی ضمن گلایه از روزه‌خواری در سطح جامعه ضمن مطالبه از متولیان امر، موضوع امر به معروف را بسیار با اهمیت دانست و گفت: همه کارکنان و بسیجیان نسبت به تذکر لسانی در سطح جامعه اهتمام لازم را داشته باشند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در ادامه به موضوع غزه و اتفاقات تاسف برانگیز و خباثت‌های رژیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود: روز قدس امسال باید بسیار پر رنگ‌تر برگزار شود و روز بی‌نظیری شود و حرکت وحشیانه رژیم صهیونیستی و ایادی استکبار محکوم شود.

وی ادامه داد: باید با فریادرسی از مردم غزه حمایت‌های خود را از این مردم مظلوم به رخ دشمنان بکشیم و ضمن اعلام انزجار از رژیم سفاک صهیونیستی، حمايت خود را مردم مظلوم غزه اعلام کنیم.

سردار مجیدی با اشاره به برنامه‌های مهم سال گذشته، اجرای کنگره شهدای استان همدان را از اهم برنامه‌های سپاه استان عنوان کرد و افزود: با عنایت و  توجه شهدا، برنامه‌های جانبی کنگره به نحو مطلوب انجام شد و تلاش شده در سال جاری دبیرخانه دائمی کنگره برقرا شود و مصوب شد در شهرستان‌های بالای یک هزار نفر کنگره شهرستانی برگزار شود و کنگره شهدای ملایر در سال‌ آینده برگزار خواهد شد.

وی به موضوع بسیج سازندگی و محرومیت‌زدایی از جامعه اشاره و کرد و گفت: در بحث جهاد آبرسانی در یک سال گذشته سپاه کار بزرگی انجام داد و در روستاهای بالای ۲۰ خانوار در راستای برنامه‌های محرومیت‌زدایی اقدامات لازم انجام و تلاش شده بتوانیم این مشکل را رفع کنیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در پایان با اشاره‌ به تاکیدات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در سال جدید و با توجه به تاکید ایشان بر موضوع تولید عنوان کرد: باید سپاه و بسیج سهم خود را مشخص کند و با برنامه‌ریزی منسجم و منظم تمام همت خود را برای تحقق فرامین مقام مغطم رهبری (مدظله العالی) بگذارد.

وی خاطرنشان کرد: باید پیشران تحقق شعار سال باشیم و باهمت و تعامل با دولت از فرصت‌های پیش رو برای خدمت‌رسانی به مردم استفاده شود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات