خبرهای داغ:
حجت الاسلام حاجی نجفی گفت: حضرت علی علیه السلام تا آخرین لحظه عمر خودشان نیز به فرزندان وصیت نمودند به رسیدگی به ایتام و نیازهای جامعه و به قرآن و نماز توجه داشته باشند.
کد خبر: ۹۵۸۸۷۰۸
|
۱۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۹

بالاترین الگوی رفتاری برای جامعه دینی و اسلامی مولا علی (ع) می باشند

حجت الاسلام حاجی نجفی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ عملیاتی مردم پایه سپاه نینوا به مناسبت سالروز شهادت امیرالمومنین امام علی علیه السلام در مصاحبه با خبرگزاری بسیج گفت:بیش از هر زمان دیگر ما نیاز به گفتار و رفتار و سیره حضرت علی (علیه اسلام) در زندگی فردی و اجتماعی داریم.

وی عنوان کرد: بالاترین الگوی رفتاری برای جامعه دینی و اسلامی مولا علی (ع) می باشند. تمام هم و غم حضرت علی (ع) توجه به مردم و خدمت به مردم و یاری دادن مظلومان بوده است .

حاجی نجفی در ادامه تصریح کرد: هدایت مردم به سمت اخلاق و ارزش های معنوی و استقرار عدالت اجتماعی و اقتصادی در جامعه و ریشه کن نمودن فقر از جامعه و رسیدگی به مصالح و منافع محرومان و مستضعفان بوده است . توجه و دقت در بیت المال که به کارگران خود تاکید داشتند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ عملیاتی مردم پایه سپاه نینوا اظهار داشت: تا آخرین لحظه عمر خودشان نیز به فرزندان وصیت نمودند به رسیدگی به ایتام و نیازهای جامعه و به قرآن و نماز توجه داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار