خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار حسن اخلی گفت: همگام و همدل با مردم مظلوم فلسطین با شرکت پرشور و حماسی خود در راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، بار دیگر کینه و انزجار خود را علیه رژیم اشغالگر قدس ابراز می نماییم.
کد خبر: ۹۵۸۹۰۵۰
|
۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۶

حادثه تروریستی دمشق نشان از عجز و ناتوانی دشمنان دارد/با حضور در راهپیمایی روز قدس کینه و انزجار خود را علیه اسرائیل اعلام می کنیم

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار حسن اخلی فرمانده سپاه گمیشان در جلسه هماهنگی راهپیمایی روز قدس این شهرستان ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی سفارت ایران در دمشق گفت:وقوع حادثه تلخ و تأسف‌بار شهادت جمعی از هم مستشاران نظامی عزیز به دست تروریست‌های کوردل در سفارتخانه جمهوری اسلامی ایران در شهر دمشق موجب تأسف و تألم گردید. این حرکت ناجوانمردانه بار دیگر قساوت، خباثت، عجز و ناتوانی دشمنان این ملت را نشان داد.

وی افزود: آنان در این حادثه تروریستی خشم و کینه خود را مقابل عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همبستگی ملت شریف ما با چنین اقدام وحشیانه‌ای بروز دادند تا شاید به خیال باطل و توهم خویش بتوانند استواری جامعه ایران و امنیت آن را بر هم زنند.

فرمانده سپاه گمیشان اظهار داشت: ضمن محکومیت این حادثه‌ تروریستی و ابراز همدردی با خانواده‌های شهدای عزیز، صبر و سکینه‌ الهی از خداوند متعال برای آنان خواستاریم.

وی در پایان در خصوص حضور حداکثری مردم در راهپیمایی روز قدس اشاره داشت و تصریح کرد: از همه مردم شریف شهرستان دعوت می‌شود تا همچون گذشته، همگام و همدل با مردم مظلوم فلسطین با شرکت پرشور و حماسی خود در راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، بار دیگر کینه و انزجار خود را علیه رژیم اشغالگر قدس ابراز نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار