خبرهای داغ:

نشست هم اندیشی محلات اسلامی شهر اصفهان با منتخبین نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد

کد خبر: ۹۵۹۰۲۱۵
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهر اصفهان: نشست هم اندیشی محلات اسلامی شهر اصفهان با منتخبین نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای اسلامی با حضور فرماندهان پایگاه‌های بسیج شهر اصفهان با نمایندگان اصفهان در مجلس شورای اسلامی امشب (شنبه) برگزار شد.

سرهنگ پاسدار «محمد نصر اصفهانی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اصفهان، با اشاره به ضرورت تحقق محلات اسلامی، اظهار داشت: بسیج همواره در جلب مشارکت حداکثری در انتخابات‌ها نقش موثری داشته است ‌و لازم است این نقش تبیین شود.

وی ادامه داد: همچنین لازم است نمایندگان مجلس شورای اسلامی با معظلات، مشکلات و آسیب‌های اجتماعی، فرهنگی و امنیتی سطح محلات شهر آشنا شوند و پایگاه‌هایی بسیج محلات، به دلیل کمیت گسترش یافته در سطح محلات و آشنایی با این مشکلات، می‌توانند این مشکلات را به مدیران و قانونگذاران انتقال دهند.

نصر اصفهانی گفت: همچنین به واسطه ضعف رسانه‌ای برخی اقدامات نمایندگان مجلس به خوبی در جامعه تبیین نمی‌شود و لازم است فرصتی فراهم شود تا نمایندگان مجلس به صورت شفاف اقدامات خود را تبیین کنند.

وی افزود: در همین راستا امشب مراسمی همراه با ضیافت افطار در سالن همایش هتل عباسی تشکیل شد و ۲۰۰ نفر از فرماندهان پایگاه‌های شهر اصفهان (نواحی امام صادق علیه‌السلام و امام رضا علیه السلام )‌ افراد موثر در سطح محله‌های شهر اصفهان دعوت شدند تا در فضایی صمیمی مسایل دو طرف بیان شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) خاطر نشان کرد: تلاش می‌کنیم این جلسه به صورت مستمر به صورت سه یا شش ماهه برگزار شود.

ارسال نظرات