خبرهای داغ:
بسیجی پایگاه مقاومت بسیج صدیقه کبری (س) روستای افتر از برپایی پویش نذر نان با هدف دستگیری از خانواده های نیازمند در روستا خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۰۷۱۹
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با ماه پر خیر و برکت رمضان، محافل انس با قرآن همراه با برنامه های متنوعی فرهنگی و دینی به همت پایگاه های مقاومت بسیج خواهران و برادران با همکاری هیئت های مذهبی در روستاهای سرخه برپا شد.

فاطمه محمودی از بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج صدیقه کبری (س) روستای افتر در سرخه در حاشیه برنامه ها در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: به مناسبت ماه رمضان، محفل انس با قرآن با حضور خواهران بسیجی پایگاه و اهالی روستا هر روز برگزار شد.

او افزود: ضمن برپایی نماز جماعت مغرب وعشا در روستا، نشست بصیرتی همراه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین بلالی و بیان احکام و قرائت دعای افتتاح در مسجد انصار روستا برپا شد.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج صدیقه کبری (س) ادامه داد: اجرای پویش نذر نان همراه با توزیع آن در بین نیازمندان به تعداد۵۰ عدد به همت یکی از خیرین انجام شد.

محمودی خاطرنشان کرد: برپایی مراسم عزاداری در شب های قدر در مسجد انصار با قرائت دعای افتتاح و دعای جوشن کبیر و حضور دانش آموزان و کودکان در راهپیمایی روز قدس در گلزار شهدای افتر همراه با اعلام انزجار از رژیم غاصب صهیونیست وهمدردی با کودکان غزه از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

همچنین مراسم افطاری به همت پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) برادران این روستا در مسجد امام حسن عسکری (ع) سمنان برپا و این برنامه با محفل انس با قرآن همراه بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها