خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار محمود بیات کوهسار گفت: سخنان شهید مطهری حاوی معارف و مسائل بسیار ارزنده‌ای است که می‌تواند نقطه‌ی شروع خوبی در مسیر تفکر و اندیشه باشد.
کد خبر: ۹۵۹۵۳۹۸
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۸

منظومه فکری شهید مطهری  ژرف و تازگی دارد و هیچگاه تمام شدنی نیست

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار محمود بیات کوهسار فرمانده سپاه گالیکش به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه در گفتگو با خبرگزاری بسیج گفت: سخنان شهید مطهری حاوی معارف و مسائل بسیار ارزنده‌ای است که می‌تواند نقطه‌ی شروع خوبی در مسیر تفکر و اندیشه باشد.

وی اظهار داشت: منظومه فکری و اندیشه شهید مطهری،ژرف و تازگی دارد و هیچگاه قابل مردن و تمام شدن نیست ، هنوز جامعه اسلامی و نسل جوان و جامعه‌ی فرهنگی و علمی ما نیاز دارد و باید این فرهنگ مطلوب و مکتب مطهر بین همگان نشر پیدا کند.

بیات کوهسار افزود: هرچه از شهادت علامه مطهری می‌گذرد، آثار و برکات معنوی فکری او ابعاد تازه‌تری را از خود نشان می‌دهد،می بایست جوانان و قشر تاثیرگذار جامعه مانند روحانیون، معلمین، دانشجویان و نویسندگان با آثار شهید مطهری ارتباط برقرار کنند و کتاب‌های آن بزرگوار را بخوانند چرا که بینش وسیعی به خواننده‌ی خود می‌بخشد.

فرمانده سپاه گالیکش تصریح کرد: از دیدگاه مقام معظم رهبری و بزرگان انقلاب اسلامی ، بقای خط فکری علامه‌ی شهید در جامعه، به معنی پیوستگی و تداوم یافتن حیثیت ماهوی نظام اسلامی است.

وی عنوان کرد: شهید مطهری یک «الگو» است که باید برای جوانان و نوجوانان و نسل های بعدی انقلاب ، «تکثیر» شود تا انقلاب از عهده‌ی حل مسائل و دشواری‌های نظری خود برآید و دچار انسداد و رکود نشود.

بیات کوهسار خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در سخنان مختلف خود، بر این ایده پای فشرده‌اند که نسل و جامعه‌ی امروز نیز همچون گذشته، به‌شدت نیازمند تفکرات و نظرات علامه مطهری است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار