خبرهای داغ:
نظارت ستادی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه و حوزه مقاومت بسیج کوثر (س) سرخه از پایگاه مقاومت بسیج خواهران حضرت آسیه (س) مربوط به سه ماهه اول در سال ۱۴۰۳ انجام شد.
کد خبر: ۹۵۹۶۶۰۴
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، نظارت ستادی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه و حوزه مقاومت بسیج کوثر (س) سرخه از پایگاه مقاومت بسیج خواهران حضرت آسیه (س) مربوط به سه ماهه اول در سال ۱۴۰۳ انجام و این برنامه در مسجد امام حسن مجتبی (ع) در این محله برگزار شد.

این نظارت ستادی با حضور سرهنگ محمدمهدی ادهم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان و معاونت های ناحیه و فرمانده و اعضای شورای حوزه کوثر انجام گرفت.

در طی نظارت ابتدا شورای تحول محله با حضور فرماندهان پایگاه های امام حسن مجتبی (ع) و پایگاه حضرت آسیه (س)، معتمدین محله کریم اهل بیت، فرمانده حوزه کوثر، فرمانده سپاه ناحیه سرخه و جمعی از همکارانشان در مسجد امام حسن مجتبی (ع) با هدف بررسی مشکلات و آسیب های محله و ارائه راهکار برگزار شد. 

در ادامه معاونت‌های ناحیه و اعضای شورای حوزه و پایگاه‌های خواهر و برادر محله کریم اهل بیت (ع)، بصورت گروهی و جداگانه نسبت به برنامه های ابلاغی سال ۱۴۰۳ توجیه شدند.

لازم به ذکر است در انتهای این برنامه اعظای گردان و دسته رزمی پایگاه حضرت آسیه (س) فراخوان شدند و مریم آزمون فرمانده حوزه کوثر سرخه توضیحاتی در خصوص ساماندهی و معرفی اعضای جدید گردان عنوان کرد.

گفتنی است در پایان از زینب داودی فرمانده گردان کوثر سپاه ناحیه سرخه تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار