خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه سرخه گفت: به گفته سید حسن نصرالله اسرائیل از خانه عنکبوت سست تر است و موشک ها و پهبادهای ایرانی با وجود کمک و درگیری مستقیم دیگر کشورها به اسرائیل رسید.
کد خبر: ۹۵۹۵۸۸۳
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با هفته عقیدتی سیاسی، نشست تبیینی با محوریت عملیات وعده صادق با سخنرانی سرهنگ محمدمهدی ادهم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه در جمع اهلی محله کریم اهل بیت در مسجد امام حسن مجتبی (ع) این شهر برگزار شد.

سرهنگ ادهم در تبیین عملیات وعده صادق اظهار کرد: در طول سالیان متمادی پس از پیروزی انقلاب اسلامی سال ۱۳۵۷ استراتژیست‌های رژیم غاصب صهیونیستی می‌گفتند که انقلاب ایران زلزله ای به پا خواهد کرد که ۴۰ سال دیگر، ما را خواهد لرزاند. و این حرف کاملا درست است چون آرمان و هدف انقلاب را می دانستند.

او افزود: در طول این سال ها، زد و خوردهایی وجود داشت تا اینکه اسرائیل پا را فراتر از حد خود گذاشت و از خط قرمزها عبور کرد. حمله به کنسولگری کشوری یعنی حمله به خاک آن کشور و این عمل در هر کجایی از دنیا ممنوع است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه ادامه داد: در پی این حادثه جلسه ای توسط شورای امنیت ملی تشکیل و قرار به تنبیه قطعی متجاوزان شد. این عملیات به سازمان هوا فضای کشور و سپاه پاسداران محول شد‌. جلسات طرح ریزی و برنامه ریزی عملیات انجام و تقدیم مقام معظم رهبری شد و با تایید ایشان، عملیات وعده صادق در ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه صبح یکشنبه ۲۶ فروردین به انجام رسید.

ادهم تصریح کرد: توانایی طراحی جنگِ پهباد، موشک، الکترونیکی و سایبری، اشراف اطلاعاتی کامل منطقه توسط ایران. در این عملیات دو پایگاه مهم و حساس اسراییل از جمله پایگاهی در شمال جولان و دیگری در صحرای نقب شناسایی و مورد حمله قرار گرفت که در بمباران ساختمان کنسولگری ایران نقش مهم و اساسی داشتند‌، توانایی عبور از سامانه های پدافندی، استفاده از موشک هایی که تکنولوژی های ۱۰ سال قبل را داشتند و عدم استفاده از موشک های جدید، هماهنگی بسیار عالی شبکه مقاومت در منطقه، ظهور قدرت، اراده و حس غرور مردم ایران، ایجاد وحدت و امید بین مردم، ظهور قدرت تکنولوژی ایران، باور پذیری ما میتوانیم و نابودی اسراییل، فروش محصولات نظامی ایران توسط کشورهای دیگر با سفارس های ۲ هزار تا ۴هزار و باور دنیا به توانمندی ایران در ثبات امنیتی خود از جمله دستاوردها و نقاط مثبت عملیات وعده صادق بود.

او در پاسخ به این سوال که چرا عملیات غافلگیرانه نبود؟ گفت: اولاً این حجم از عملیات به این بزرگی نمی توانست مخفی بماند چون موشک ها و پهبادها باید از آسمان دیگر کشورها عبور می‌کردند و آسمان باید از هر پروازی پاک می‌شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه خاطرنشان کرد: این عملیات نشان داد که به گفته سید حسن نصرالله اسرائیل از خانه عنکبوت سست تر است و موشک ها و پهبادهای ایرانی با وجود کمک و درگیری مستقیم کشورهای آمریکا، آلمان، انگلیس و اردن به اسرائیل رسید و آن پیامی که باید به جهان و خصوصاً نتانیاهو می‌رسید، رسید.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها