خبرهای داغ:
حجت الاسلام قاسم پور گفت: هر ملتی هرگاه از امام خود فاصله گرفت هم خود آن ملت ضربه خورد و هم به دین اسلام ضربه شدیدی وارد گشت.
کد خبر: ۹۵۹۷۱۲۳
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۸

اگر جایگاه ولی فقیه را نشناسیم گمراه خواهیم شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان؛ حجت الاسلام قاسم پور مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گرگان در همایش تربیت و تعالی ناحیه ای و گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در حوزه های خواهر سپاه گرگان عنوان کرد: با خودشناسی می توان خدا رو شناخت و به‌یقین خداشناسی، مهم‌ترین وسیله تهذیب اخلاق و پاک‌سازی روح و دل از آلودگی‌های اخلاقی است.
وی هدف از بعثت انبیاء را عبادت خدای متعال، اقامه قسط و عدل و برپایی حکومت الهی دانست و اذعان کرد: خداوند پیامبران را مبعوث کرد تا مردم را از ذلالت و گمراهی به سعادت برساند.
قاسم پور امامان معصوم(ع) را جانشین پیامبر(ص) و مفسر آیات و احادیث قلمداد کرد و تاکید نمود: اگر قرار است یک امت و ملت هم در دنیا و هم در آخرت به سعادت برسد باید با امام و ولی خود همراه باشد.
وی ادامه داد: هر ملتی هرگاه از امام خود فاصله گرفت هم خود آن ملت ضربه خورد و هم به دین اسلام ضربه شدیدی وارد گشت.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گرگان در پایان شناخت جایگاه ولی فقیه را زمینه جلوگیری از گمراهی عنوان کرد و خاطرنشان نمود: نقش ولایت فقیه در نظام اسلامی، راستای سوق دادن جامعه به سمت دین شناسی، عمل صالح، سنت الهی و آرمان های اسلامی و اخلاق کریمه است و ولایت فقیه جامعه را از حرکت به سمت گمراهی باز می دارد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار