خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار مهدی عمرانی مسئول بسیج سازندگی سپاه نینوا به مناسبت ۱۷ اردیبهشت ؛ سالروز تشکیل بسیج سازندگی به فرمان امام خامنه ای (مدظله العالی) پیامی را صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۹۷۱۸۱
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۴

پیام سرهنگ پاسدار مهدی عمرانی به مناسبت ۱۷ اردیبهشت سالروز تشکیل بسیج سازندگی

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار مهدی عمرانی مسئول بسیج سازندگی سپاه نینوا به مناسبت ۱۷ اردیبهشت ؛ سالروز تشکیل بسیج سازندگی به فرمان امام خامنه ای (مدظله العالی) پیامی را صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

نهاد ارزشمند بسیج سازندگی به فرمان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (حفظه الله تعالی) در هفدهم اردیبهشت سال ۱۳۷۹ شکل گرفت تا با استفاده از ظرفیت جوانان انقلابی و در قالب اردو‌های جهادی برای تحقق عدالت اجتماعی در جای جای میهن اسلامی مان گام بردارد.

کارآفرینی و اشتغال، محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی، حرکت‌های جهادی و انجام طرح‌های عمرانی و خدمات اجتماعی، کمک‌های مومنانه، مهارت‌آموزی، ارائه خدمات بهداشت و درمان و ده‌ها محور و مؤلفه معنادار دیگر مردم‌یاری از جمله فعالیت‌های صادقانه و خالصانه بسیج سازندگی است که هر کدام به سهم خود در زدودن غبار کاستی و محرومیت از جای جای ایران اسلامی، نقشی ارزنده داشته و دارد.

اینجانب این روز را به همه جهادگران و بسیجیان عرصه سازندگی بویژه بسیجیان،جهادگران و دست اندرکاران این نهاد در جهت امدادرسانی به مردم استان گلستان تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال توفیق بسیجیان دلاور را در تحقق اهداف خدمت رسانی به مردم این استان خواستارم.

امید است تداوم موفقیت در عرصه‌های تعهد، بصیرت و هوشمندی جهادگران انقلابی و ولایتمدار، تحت راهبری‌های حکیمانه مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) که متضمن تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و پشتوانه نیل به شکل‌گیری تمدن اسلامی است استمرار داشته و تا ظهور آخرین ذخیره الهی ؛ حضرت مهدی (عج) آمادگی خود را برای طلوع خورشید ولایت حفظ نمایند.

سرهنگ پاسدار مهدی عمرانی ؛ مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوا

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار