خبرهای داغ:
دامغان_ سرهنگ پاسدار محسن مدرسی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان دامغان به مناسبت روز بسیج سازندگی، پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۹۷۲۳۳
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار محسن مدرسی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان دامغان به مناسبت روز بسیج سازندگی، پیامی صادر کرد. متن پیام بدین شرح است؛

 بسم الله الرحمن الرحیم

نعمت خدمتگزارى را و توان خدمتگزاری را که خداى متعال به شما هدیه کرده است، قدر بدانید؛ خدا را شکر کنید؛ افزایش این گنجینه‌ى معنوى را از خدا بخواهید.

 (مقام معظم رهبری)

 مجموعه اقدامات هدفمند و جهادگونه بسیج سازندگی در محرومیت‌زدایی و خدمت به مردم خوش درخشیده و از طریق به‌ کارگرفتن ظرفیت‌ها و استعداد‌های درونی کشور و بهره‌گیری از فرهنگ و تفکر بسیجی بسیار موثر بوده است.

وجه دیگر بسیج سازندگی حضور جهادگران در جبهه نبرد اقتصادی است؛ بسیجیانی که در جهادی دیگر با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) وارد عرصه تولید و اشتغال‌زایی شدند تا در جنگ نابرابر اقتصادی که دشمنان نظام و انقلاب برای به زانو درآوردن ملت شریف ایران علم کردند جانانه مقابله کنند.

اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن روز بسیج سازندگی از تلاش‌های تمامی جهادگران بسیجی، مخلص و همیشه در صحنه به‌ ویژه مجاهدت‌های جهادگران ولایتمدار شهرستان دامغان که در عرصه‌های مختلف سازندگی و خدمات‌رسانی زحمات فراوانی کشیده و در مسیر رفع محرومیت قدم برمی‌دارند، صمیمانه تقدیر و تشکر نموده، امیدوارم در ادامه فعالیت‌های خود در عمل به منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) و تحقق آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی، گام‌های بزرگتر و پر افتخارتری بردارند و با برنامه‌ریزی برای استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت‌های بی‌نظیر شهرستان دامغان در مأموریت‌های محوله، راه‌های رسیدن به توسعه شهرستان را کوتاهتر نمایند، توفیق روزافزونتان را از خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

سرهنگ پاسدار محسن مدرسی 

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان دامغان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار