خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار محمود بیات کوهسار گفت: امر به معروف و نهی از منکر تنها مخصوص یک قشر خاص نیست و همه ی ما باید رنگ معنویت را در زندگی خود جاری ساخته و به عنوان یک تکلیف الهی به درستی عمل کنیم.
کد خبر: ۹۵۹۷۷۰۴
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۰

معنویت یک شاخصه اصلی در امر به معروف و نهی از منکر است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار محمود بیات کوهسار فرمانده سپاه گالیکش در قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر در جمع کارکنان گفت: معنویت یک شاخصه اصلی در امر به معروف و نهی از منکر است.

وی اظهار داشت: استفاده مطلوب از امکانات و رعایت بیت المال امر به معروف سازمانی است.در مسیر وظیفه و اعتقادی باید امر به معروف و نهی از منکر انجام داد .شیطان در کردار ما نفوذ می کند و نمی گذارد امر به معروف و نهی از منکر انجام دهیم .

بیات کوهسار اظهار داشت: تخریب کردن و تهمت زدن یکی از مصادیق نهی از منکر است و باید این فریضه الهی بین همگان فراگیر شود ، اقامه نماز جماعت از مصادیق معروف الهی است و باید همه به موقع در این فریضه الهی را انجام دهیم .

فرمانده سپاه گالیکش تصریح کرد: وظیفه مندی ما باید عمومی باشد و امر به معروف و نهی از منکر باید توسط همه انجام گردد .

وی عنوان کرد: اجرای درست قوانین باید در جامعه ساری و جاری گردد و معنویت باید فرهنگ سازی شود و بعنوان یک شاخصه اصلی در امر به معروف و نهی از منکر مورد توجه قرار گیرد و نمونه برجسته آن ، قیام عاشورا و حرکت معنوی امام حسین و یارانش در احیای فریضه ی امر به معروف و نهی از منکر است .

بیات کوهسار خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر تنها مخصوص یک قشر خاص نیست و همه ی ما باید رنگ معنویت را در زندگی خود جاری ساخته و به عنوان یک تکلیف الهی به درستی عمل کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار