خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار یعقوب مصطفی لو گفت: اسلام به زنان بهترین آزادی و زندگی را عطا کرده است، با همه ظلم‌هایی که در دوران جاهلیت به آن ها می شد مبارزه کرد.
کد خبر: ۹۵۹۷۸۷۳
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۲

امروز دشمن به دنبال زدن حجاب، عفاف، حیا و پاکدامنی زنان است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار یعقوب مصطفی لو فرمانده سپاه شهرستان آق قلا در همایش دختران مکتب حاج قاسم که در آستانه سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر در آستان زکریای نبی بخش وشمگیر شهرستان آق قلا طی سخنانی با تبریک دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) گفت: حضرت معصومه (س) همانند حضرت فاطمه زهرا (س) بهترین الگو برای زنان، به ویژه دختران جوامع بشری است و صلاح و فلاح همه در پیروی از الگوهای اسلامی است که خدا و پیامبران و امامان برای ما معرفی کرده اند.

 مصطفی لو با بر شمردن فضائل و سجایای اخلاقی حضرت معصومه (س)، زیارت همراه با شناخت آن حضرت را موجب ورود به بهشت ذکر کرد و اذعان داشت: زیارت و شناخت آن حضرت باید همراه با احیای فرهنگ آن حضرت در جامعه باشد.

وی اظهار داشت:  اسلام به زنان بهترین آزادی و زندگی را عطا کرده است، با همه ظلم‌هایی که در دوران جاهلیت به آن ها می شد مبارزه کرد.

فرمانده سپاه آق قلا در ادامه به خدمات اسلام به زنان پرداخت و گفت: خدمتی که اسلام نسبت به زنان دارد هیچ مکتب و گروهی ندارد، هر چند شعار طرفداری از حقوق زنان را سر بدهند.

فرمانده سپاه آق قلا با بیان این مطلب که نباید فریب شعارهای به ظاهر زیبای دشمن را بخوریم تصریح کرد: دشمن با شعار زن، زندگی، آزادی به دنبال زدن حجاب، عفاف، حیا و پاکدامنی زنان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار