خبرهای داغ:
سردار علی ملک شاهکوهی گفت: به برکت خون شهداست که امروز در کمال امنیت و اقتدار به سمت قله پیش می رویم و در حال پیشرفت هستیم.
کد خبر: ۹۵۹۷۸۷۵
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۶

شهدای دفاع مقدس گنجینه ایران اسلامی هستند / در عملیات وعده صادق چندین کشور به رژیم صهیونیستی کمک کردند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرتیپ دوم پاسدار علی ملک شاهکوهی ؛ فرمانده سپاه نینوا در آیین افتتاح گلزار شهدا و گرامیداشت یاد شهدای روستا های حیدر آباد و تخشی محله و للدوین گرگان گفت : شهدای دفاع مقدس گنجینه های ایران اسلامی هستند که هرچه برای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی بکوشیم نمیتوانیم دینی که بر گردن ما دارند را ادا کنیم.

سردار ملک شاهکوهی با بیان اهمیت پاسداشت خون شهدا افزود : به برکت خون شهداست که امروز در کمال امنیت و اقتدار به سمت قله پیش می رویم و در حال پیشرفت هستیم لذا باید قدردان این موقعیت باشیم و اهمیت اجرای چنین برنامه هایی را درک کنیم.

وی ضمن اشاره به عملیات غرور آفرین وعده صادق علیه رژیم صهویستی بیان داشت : بر اساس اصل غافلگیری در جنگ شما باید علیه دشمن خود به گونه ای عمل کنی که دشمن از حمله مطلع نشود اما ما پیش از این عملیات رسما اعلام کردیم که پاسخ گستاخی رژیم صهیونیستی را خواهیم داد.

فرمانده سپاه نینوا ادامه داد : عملیات وعده صادق هر چند بخشی از توان یکی از رده های سپاه بود اما به یک نبرد در سطح بین المللی مبدل شد زیرا ما در شرایطی به رژیم صهیونیستی حمله کردیم که چندین کشور به این رژیم کمک کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار