خبرهای داغ:
سردار علی ملک شاهکوهی گفت: امنیت، آرامش و آسایشی که در استان و کشورمان داریم به برکت به ثمر نشستن خون‌های پاک شهداست که باید قدر بدانیم.
کد خبر: ۹۵۹۷۹۰۷
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۶

برای تبیین عملیات پیروزمندانه «وعده صادق» تلاش شود/عزت و سربلندی جمهوری اسلامی ایران مدیون خون شهداست

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا امشب در چهارمین یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت استان گلستان اظهار کرد: امنیت، آرامش و آسایشی که در استان و کشورمان داریم به برکت به ثمر نشستن خون‌های پاک شهداست که باید قدر بدانیم.

وی اظهار داشت: عزت و سربلندی جمهوری اسلامی ایران در سراسر دنیا مرهون جانفشانی شهدایی است که از همه چیزشان گذشتند.

ملک شاهکوهی تصریح کرد: برای نخستین‌بار در تاریخ اسلام شاهدیم که حکومت ولایی اولین سیلی را بر پیکره کثیف رژیم صهیونسیتی زد چنانکه ایرانیان خارج از کشور هم به این اتفاق اعتراف می‌کنند.

فرمانده سپاه نینوا افزود: نتیجه وعده صادق، رستاخیز و جنبش دانشجویی در آمریکا و ۲۶ ایالت آن است که در کشورهای اروپایی از شرق تا غرب و از شمال تا جنوب به ثمر نشسته است.

وی عنوان کرد: عملیات وعده صادق که با تلاش نیروهای مسلح رقم خورد باید به درستی تبیین شود. امروز وضعیت رژیم صهیونسیتی شکننده تر از قبل شده و به زوال نزدیک است.

ملک شاهکوهی خاطرنشان کرد: از مردم خوب استان گلستان می‌خواهم به شکرانه برکاتی که خدای مهربان با نزول بارش رحمت الهی فرستاده سجده شکر به جای آورند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار