خبرهای داغ:

نماینده ولی فقیه در فارس درگذشت آیت‌الله طاهری شیرازی را تسلیت گفت

در پی درگذشت مرحوم آیت‌الله سیدنورالدین طاهری شیرازی، آیت‌الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۸۶۷۷۳۴۳
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۰
در پی درگذشت مرحوم آیت‌الله سیدنورالدین طاهری شیرازی، آیت‌الله اسدالله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است: «عروج ملکوتی عالم وارسته حضرت آیت‌الله حاج سیدنورالدین طاهری شیرازی قدس‌الله نفسه الزکیه که عمر مبارک خویش را در تحصیل علوم اهل بیت علیهم‌السلام و نشر و گسترش آن و تربیت طلاب شایسته و جوانان مؤمن گذرانید، موجب تأثر و تألم خاطر گردید.

معلم‌له که سال‌ها از محضر اساتیدی بزرگ همچون آیت‌الله‌العظمی بروجردی و سایر مراجع بزرگ آن زمان فیض برده بود، خود نیز به تربیت و پرورش علمایی بزرگ توفیق یافت و بنیان‌گذار مدارسی در حوزه علمیه قم و تهران شد.

رحلت این عالم ربانی را به ساحت مقدس حضرت ولی‌الله‌الاعظم(عج)، رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی، مراجع بزرگوار تقلید، حوزه علمیه تهران، جامعه روحانیت شیراز و اهالی محترم سومین حرم اهل بیت(ع)، بیت شریف و مکرم طاهری، فرزندان آن مرحوم بالاخص برادر بزرگوارشان جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای سیدمحی‌الدین طاهری تسلیت عرض کرده، غفران و رحمت الهی و حشر با اولیاءالله را برای آن مرحوم و صبر جزیل برای بازماندگان از درگاه حضرت احدیت مسئله می‌نمایم».
ارسال نظرات
پر بیننده ها