خبرهای داغ:
امام جمعه نهاوند:

امروز ایران اسلامی عزت و عظمت دارد/ اغتشاش‌گران مستحق اشد مجازات هستند

امام جمعه نهاوند با بیان اینکه امروز ایران اسلامی عزت و عظمت دارد و در برابر دنیای استکبار قدرت مقاومت دارد، گفت: کسانی که دغدغه‌ نسل جوان را دارند و با نسل جوان و مسائل آموزشی آنها سرو کار دارند باید نوجوانان و جوانان را توجیه کنند که آلت دست دشمن نشوند و این مملکت را بشناسند.
کد خبر: ۸۹۷۰۹۰۶
|
۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸

امروز ایران اسلامی عزت و عظمت دارد/ اغتشاش‌گران مستحق اشد مجازات هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی نیا در تجمع بزرگ مردم انقلابی این شهرستان در محکومیت حرمت‌شکنی‌ها و اغتشاشات اخیر بیان داشت: برکسی پوشیده نیست که پشت این فتنه ها آمریکا، اسرائیل،  آل سعود و داعش، منافقین و همه بدخواهان نظام اسلامی هستند.

وی افزود: دشمنان نظام و انقلاب می‌خواهند از ایران اسلامی انتقام بگیرند چراکه مقاومت را در منطقه حمایت کرد و داعش را ریشه‌کن کرد و نقشه آمریکا را نقش برآب کرد.

امام جمعه نهاوند خطاب به نسل گذشته انقلاب گفت: پدران، مادران، معلمین و عزیزانی که دغدغه‌ نسل جوان را دارید و با نسل جوان و مسائل آموزشی آنها سرو کار دارید باید نوجوانان و جوانان را توجیه کنید که آلت دست دشمن نشوند و این مملکت را بشناسند و بدانند برای انقلاب چندین هزار از بهترین فرزندان این مملکت فدا شده اند.

وی گفت: امروز ایران اسلامی عزت و عظمت دارد و در برابر دنیای استکبار قدرت مقاومت دارد و باید این عزت و عظمت را بشناسیم.

مغیثی اظهار داشت: پدر و مادر در خانواده، علما در مساجد و روحانیون در شهر و روستا، روشنگری و هدایتگری کنند.

وی تصریح کرد:  خدمات دولت‌ها از انقلاب تا به امروز، حدود ۴۰ سال خدمات نظام است و این دولت ها و نظام دنیای این مملکت را متحول کرده است.

امام جمعه نهاوند ابراز داشت:  برکات این نظام دانش هسته ای،  پیشرفت های علمی، دانش هوافضا، دانش موشکی و وسائل دفاعی است، اینها از قبل نبوده و از برکات انقلاب است و این را باید به نسل جوان گوشزد کنیم.

وی خطاب به نوجوانان و جوانان گفت: پدران ما و شما، نسل گذشته انقلاب همه چیز خود را در طبق اخلاص گذاشتند و این عظمت را به دست آوردند و شما جوانان و نوجوانان عزیز نیز باید حافظان این عزت و عظمت باشید.

مغیثی افزود: حواستان جمع باشد دشمن با فضای مجازی عقل، وجدان و بصیرت شما را هدف قرار داده است، تحت تاثیر فضای مجازی دشمن قرار نگیرید.

وی با بیان اینکه واقعیت زندگی ما حاکمیت اسلام و ظهور امام زمان (عج) است، خطاب به مسئولین گفت: امام با آن عظمت فرمود به من امام نگویید، بگوئید خدمتگزار، کسی که خدمتگزار این ملت باشد افتخار است، بحمدلله مسئولین در خدمت هستند، خدمترسانی به مردم باید مایه افتخار و عظمت افراد باشد، هرچه در توان دارید در خدمت رسانی به این مردم بکار ببرید و کوتاهی نکنید.

امام جمعه نهاوند عنوان کرد: آنهایی که به پرچم ما اهانت کردند نه مسلمان هستند و نه ایرانی، چراکه کلمه الله را آتش کشیدند، پرچم با عزت ایران را آتش زدند، چنین کسانی مستحق اشد مجازات هستند و باید هرچه زودتر در همان میدان اعدام شوند تا درس عبرتی برای دیگران باشند.

وی در پایان گفت: باید بدانیم که آشوبگران یا مزدور هستند یا فریب خورده آمریکا، صهیونیسم،  منافقین،  داعش، آل سعود و جنایتکاران این چنینی؛ دشمن را بشناسید و اورا از میدان به در کنید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات