خبرهای داغ:
شاه امیریان
در جلسه ای با حضور رئیس دانشگاه صنعتی شیراز؛
خبرگزاری بسیج: در جلسه ای با حضور فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس و رئیس دانشگاه صنعتی شیراز ، محمرضا صالح زاده به عنوان مسئول بسیج دانشجویی این دانشگاه معرفی شد.
کد خبر: ۸۵۴۰۸۹۲
|
۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، در جلسه ای با حضور فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس و رئیس دانشگاه صنعتی شیراز ، محمرضا صالح زاده به عنوان مسئول بسیج دانشجویی این دانشگاه معرفی شد.

در این جلسه دکتر جلیل مقدسی رئیس دانشگاه صنعتی شیراز اظهار داشت: فعالیت در تشکل های دانشجویی در طول دوران تحصیل می تواند تاثیر مهمی در آینده دانشجویان داشته باشد.

وی با اشاره به نقش موثر و اثربخش دانشجویان بسیجی در جامعه و آینده کشور افزود: بسیج دانشجویی و دانشجویان بسیجی می توانند در رفع معضلات کشور نقش شایسته ای را ایفا کنند.

رئیس دانشگاه صنعتی شیراز اضافه کرد: بسیج دانشجویی می تواند با جذب دانشجویان مانع کج روی و آسیب دیدن آن ها شود.

وی بیان داشت: دانشگاه صنعتی شیراز به عنوان یکی از موثرترین دانشگاه ها شناخته شده است.

در ادامه جلسه محمدرضا صالح زاده مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شیراز با تاکید بر انجام کارهای علمی و پژوهشی و پرهیز از حاشیه سازی درمحیط های علمی کشور گفت: اگر عده ای خواستند از دانشگاه، استفاده ابزاری کنند انتظار می رود که مطابق قانون با آن ها برخورد شود چراکه به دنبال لطمه زدن به محیط علمی دانشگاه هستند.

در ادامه این نشست نیز زمانی جانشین خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شیراز با بیان اینکه نباید ارزش ها در جامعه کم رنگ شود اظهار داشت: در دفاع از ارزش ها نیازمند کمک و همکاری مسئولان دانشگاه هستیم و باید به کارهای فرهنگی بها داده شود.

وی با تاکید بر تلاش در راستای تقویت عفاف و حجاب در دانشگاه بیان داشت: در بحث صنعت نیز در دانشگاه باید تلاش لازم صورت گیرد.

جانشین خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شیراز خواستار افزایش اقدامات پژوهشی در این دانشگاه شد و با تاکید بر برنامه ریزی در راستای تحقق این امر و لزوم افزایش ارتباط دانشگاه با صنعت، بیان داشت: بازدید های علمی امید را در بین دانشجویان بیشتر می کند از این رو باید به این مهم نیز توجه بیشتری شود.

در این جلسه محمدرضا صالح زاده دانشجوی رشته مهندسی صنایع به عنوان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شیراز معرفی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار