خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه عملیاتی سیدالشهدا:

امنیت شمال غرب کشور مرهون مجاهدت های امثال شهید جانثاری است

فرمانده قرارگاه عملیاتی سیدالشهدا گفت: امروز بحمدالله شمال غرب کشور و ارتفاعات آن به مدد تلاش سپاه پاسداران و نیروهای مسلح و مجاهدت افرادی چون سردار جان‌نثاری از لوث وجود گروهک منافق‌صفت پژاک پاک شده است.
کد خبر: ۸۵۶۴۲۴۸
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، سردار جواد استکی در سالگرد شهادت سردار شهید عباسعلی جان‌نثاری و شهید آقابابایی در خیمه گلستان شهدا اظهار کرد: به تعبیر رهبری همواره باید فضای جامعه از عطر شهدا آکنده باشد به راستی که زنده نگه داشتن یاد آنها کمتر از شهادت نیست.

وی بیان کرد: شهید جان‌نثاری فردی بود که از پایین‌ترین رده‌های نظامی کار خود را در سپاه پاسداران آغاز و بر اساس تعهد و تخصص به بالاترین رده‌های نظامی و مسئولیت بزرگ فرمانده توپخانه‌ای 15 خرداد رسید. او کسی نبود که یک‌ شبه بدون مهارت و توانمندی بهاین مسئولیت برسد.

استکی با بیان اینکه توپخانه 15 خرداد جزو رده‌هایی بود که در دفاع مقدس نقش بی‌بدیلی را در عرصه پشتیبانی از رزمندگان اسلام ایفا کرد، گفت: امروز بحمدالله شمال غرب کشور و ارتفاعات آن به مدد تلاش سپاه پاسداران و نیروهای مسلح و مجاهدت افرادی چون سردار جان‌نثاری از لوث وجود گروهک منافق‌صفت پژاک پاک شده است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی سیدالشهدا با اشاره به اینکه یکی از دلایلی که اغلب فرماندهان سپاه و بسیج به مقام رفیع شهادت نائل می‌آیند آن است که فرماندهان در سپاه و بسیج همواره جلوتر از رزمندگان خود در جبهه‌های حق علیه باطل حاضر می‌شوند، حضور فرماندهان در خط اول نبر علیه دشمن از شاخصه‌ها و تمایزات سپاه پاسداران و بسیج است.

وی با تأکید بر اینکه سردار جان‌نثاری همواره با امامت و در مسیر ولایت گام برمی‌داشت و اطاعت از فرمانده کل قوا را ازنظر اعتقادی دنبال می‌کرد، گفت: وجود چنین فرماندهانی همواره دشمن‌شکن بوده و دشمنان ایران را خوار و ذلیل کرده است.

استکی خاطر نشان کرد:‌ دشمن دشمنی خودش را انجام می‌دهد و به تعبیر رهبری نظام و ملت باید همواره تهدید دشمن را احساس کند. چه‌بسا در برهه‌هایی از زمان دشمن در پس لبخندی که به ما می‌زند دشمنی و نقشه‌هایی طرح‌ریزی کرده باشد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی سیدالشهدا عنوان کرد: یکی از توطئه‌های مهم دشمن کودتای نوژه و دیگر کودتاها و فتنه‌ها بود، جولان کومله‌های کردستان پیش از جنگ تحمیلی به‌منظور تضعیف و تجزیه انقلاب اسلامی صورت گرفت، تخریب، تضعیف و تجزیه جمهوری اسلامی ایران هدف دشمن از دیرباز تاکنون بوده است که هرگز به آن نخواهد رسید.

وی به فرمایشات رهبری در دیدار با اعضای مجلس خبرگان اشاره کرد و اظهار داشت: امروز وضعیت ایران کاملاً متفاوت‌تر از وضعیت 200 سال قبل است همچنین دیگر ابرقدرت‌های جهان قدرت گذشته خود را ندارند، امروز ایران در زمره ابرقدرت‌ها قرار گرفته است. دشمنان اگر می‌توانستند به ایران حمله کنند حتماً تا به امروز این کار را انجام می‌دادند.

استکی وحدت و همبستگی را به تعبیر رهبر معظم انقلاب ضامن استقلال نظام و ملت ایران دانست و افزود: تحت هیچ شرایطی این وحدت نباید مورد تعرض قرار گیرد. ارزش‌های اسلامی باید در یک منظومه فکری که متعلق به اسلام است حفظ شود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی سیدالشهدا با ابراز گله‌مندی از این موضوع که متأسفانه عده‌ای در کشور با واژگان و لحن دولتمردان غربی سخن می‌گویند، گفت: بهانه‌سازی‌های هسته‌ای غرب علیه ایران از 12 سال پیش آغاز شد و اگر امروز به یک قدرت جهانی در فناوری هسته‌ای تبدیل شده به مدد حمایت و هدایت رهبری است.

وی خاطر نشان کرد:‌ خیلی از کشورهای اسلامی منطقه و فرامنطقه از نعمت بزرگ رهبری محروم هستند، رمز پیروزی، سرافرازی و موفقیت نظام جمهوری اسلامی ایران حفظ این نعمت است که بر عهده همه ما است.

ارسال نظرات