خبرهای داغ:

ارسال پرونده متهم اسيد پاشي اصفهان به مراجع قضايي

کد خبر: ۸۵۸۱۴۵۷
|
۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از اصفهان؛ معاون امنيتي و انتظامي وزارت كشور در سفر به اصفهان ودر گفتگوي اختصاصي با خبرنگاربسيج بااشاره به پرونده اسيد پاشي اصفهان با علام اينكه فردي كه بيشترين دلايل و مدارك عليه او وجود داشته دستگير گرديده است گفت: كليه شواهد و قرائن موجود اين پرونده به قوه قضائيه اعلام شده است و مسئولان قضايي در حال پيگيري صحت و استاندات مدارك هستند.

حسین ذوالفقاري؛ بااشاره به اينكه اين شخص تا حدودي توسط قربانيان حادثه شناسايي شده است افزود:درسوابق اين فردعلاوه بر اين شواهد ديگري مانند سابقه خريدو وفروش موتورسيكلت توسط اين فرد نيزمحرز شده و اين گمانه كه وي متهم اصلي پرونده اسيد پاشي است تقويت گرديده است.

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا پرونده اسيد پاشي اصفهان سازمان يافته بوده است گفت:نمي شود به سادگي قضاوت نهايي در اين زمينه كرد با اين وجود شواهد نشان ميد هد كه همه اسيد پاشي ها توسط يك نفر صورت گرفته و بنا براين سازمان يافته بودن اين پرونده تاييد نمي شود.

وي تاكيد كرد: البته در اين زمينه قاضي پرونده بايستي نظر خود را با بررسي مدارك و شواهد در رابطه با كليات پرونده اظهار نظر كند.

ارسال نظرات