خبرهای داغ:

برگزاري چهارمين جشنواره"وقف چشمه همیشه جاری" در اصفهان

خبرگزاري بسيج: مهلت ارسال آثار تا 30 دی ماه و اعلام نتایج و اختتامیه در بهمن ماه سال جاری خواهد بود؛ علاقمندان به شرکت در این همایش می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سامانه esfahan.oghaf.ir مراجعه کرده و یا آثار خود را به پست الکترنیکی Farhagi.esf@oghaf.ir ارسال نمایند.
کد خبر: ۸۵۹۷۸۷۲
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در اصفهان، به چهارمین جشنواره سراسری فرهنگی هنری "وقف چشمه همیشه جاری" در سراسر کشور برگزار می شود.
حجت الاسلام و المسلمین حسن امیری، معاونت فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در این باره اظهار داشت: این جشنواره در 8 استان برگزار می شود و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان به عنوان دبیرخانه مرکزی بخش ادبی این جشنواره تعیین شده است.

وي ادامه داد: بخش های مختلف این جشنواره داستان بلند(رمان)، داستان کوتاه، کتاب، پایان نامه، نثر ادبی، پیامک ادبی و خاطره می باشد؛ هدف این برنامه ترویج فرهنگ وقف و نهادینه کردن آن و ایجاد تعامل با هنرمندان، شناخت استعدادها و مشارکت همگانی در جهت ترویج سنت پیامبر در راستای وقف آگاه سازی و اطلاع رسانی به مردم در جهت پیشبرد اهداف وفق درسطح جامعه است.
معاونت فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بيان داشت: این جشنواره با مشارکت شهرداری، اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان، موسسه فرهنگی هنری نور راسخون، آموزش و پرورش ، حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، اداره ورزش و جوانان، دفتر تبلیغات اسلامی ، اداره حفظ و نشر آثار امام خمینی(ره) ، انجمن های ادبی و دیگر نهادهای فرهنگی استان اصفهان برگزار خواهد شد.

گفتني است، مهلت ارسال آثار تا 30 دی ماه و اعلام نتایج و اختتامیه در بهمن ماه سال جاری خواهد بود؛ علاقمندان به شرکت در این همایش می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سامانه  esfahan.oghaf.ir مراجعه کرده و یا آثار خود را به پست الکترنیکی Farhagi.esf@oghaf.ir ارسال نمایند.
ارسال نظرات