خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی سپاه صاحب‎الزمان (عج):

باید با ایجاد وحدت و همدلی از گردنه‌های مختلف عبور کنیم

جانشین فرماندهی سپاه صاحب‌الزمان (عج) گفت: باید وحدت و همدلی را ایجاد کنیم تا از گردنه‎های مختلف و همچنین انتخابات در آینده به سلامتی عبور کنیم.
کد خبر: ۸۶۰۵۳۵۸
|
۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان سردار مجتبی فدا ظهر امروز در مراسم یادواره شهدای دانشآموزی ناحیه دو اصفهان اظهار کرد: زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و امروز نیز به این موضوع اهمیت زیادی داده می‎‌شود.

وی افزود: متاسفانه در حال حاضر دشمنان، خانوادهها، نوجوانان و جوانان انقلاب اسلامی را با شبکههای مجازی و برنامههای ماهواره نشانه گرفتهاند تا بلکه بتوانند تفرقه را در جامعه ایجاد کنند.

جانشین فرماندهی سپاه صاحبالزمان (عج) بیان کرد: امروز مراکز آموزشی اعم از آموزش و پرورش و مراکز آموزش عالی باید الگودهی به جوانان و نوجوانان را سرلوحه فعالیتهای خود قرار دهند و هر دستگاهی نیز باید در این زمینه ماموریت و مسئولیت خود را ایفا کند.

وی در ادامه گفت: خوشبختانه امروز آموزش و پرورش، ظرفیتی را ایجاد کرده است تا دانشآموزان استان با مشارکت ارگانهای دیگر به مناطق مختلف عملیاتی اعزام شوند و از نزدیک شاهد نقش موثر یگانهای مختلف و شهدای شاخص 8 سال دفاع مقدس باشند.

سردار فدا تاکید کرد: در حال حاضر دانش‌آموزان کشور باید از ایثارگریها و رشادت شهدای انقلاب اسلامی برای نظام و انقلاب درس بگیرند.

وی بیان کرد: متاسفانه بعد از حوادثی که در پاریس ایجاد شد، تیر پیکان همه حملات، جمهوری اسلامی بود.

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان ادامه داد: امروز حرف نظام و تدبیر مقام معظم رهبری، ظرفیتی را ایجاد کرده است تا اقتدار خود را در نقاط مختلف نشان دهیم.

وی بیان کرد: امروز ظرفیتی را فراهم کردهایم که تعدادی از افراد با جان و دل حاضر هستند برای مبارزه با داعش به مناطق جنگی اعزام شوند.

سردار فدا ادامه داد: همانطور که در طول 8 سال دفاع مقدس، رزمندگان ما در صحنه مقابله با توطئه استکبار جهانی جنگیدند، باید وحدت و همدلی را ایجاد کنیم تا از گردنههای مختلف و همچنین انتخابات در آینده به سلامتی عبور کنیم.

ارسال نظرات