خبرهای داغ:
برنامه های 9 دی امسال در اصفهان چیست؟!

برگزاری 100 برنامه شاد، همزمان با سالروز حماسه 9 دی

خبرگزاری بسیج: جعفر عسگری در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی گفت: حماسه 9 دی تجدید میثاق ملت با ولایت فقیه بود و برای نظام سرمایه بزرگ بود.
کد خبر: ۸۶۱۱۷۶۶
|
۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در اصفهان، جعفر عسگری در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی گفت: حماسه 9 دی تجدید میثاق ملت با ولایت فقیه بود و برای نظام سرمایه بزرگ بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان اظهار داشت: امسال سالروز حماسه 9 دی ماه و میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) با همدیگر همزمان شده که خود فرصتی مناسب برای انجام فعالیت های فرهنگی و اجتماعی است.

وی ادامه داد: یکصد برنامه شاد و بصیرتی به مناسبت 9 دی و میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) در استان اصفهان برگزار می شود که ایجاد شور و نشاط و تنوع در برنامه ها مورد تاکید است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان بیان داشت: برنامه ها به همت تشکل های مردمی سراسر استان در مساجد و مراکز فرهنگی برگزار می شود که بصیرت افزایی و تبیین ابعاد فتنه 88 و حماسه 9 دی مورد توجه مسئولان برگزاری برنامه ها است.

وی ادامه داد: نقش مردم، نقشی بی بدیل در خنثی سازی فتنه 88 بوده که باید ابعاد و نقش مردمی در کشور و مبارزه با دشمنان تبیین و تشریح شود که در این راستا نقش رسانه ها نقشی موثر و مهم است.

 

ارسال نظرات