خبرهای داغ:
مدیرکل صداوسیما اصفهان:

دشمن رسانه را به یک ابزار تهاجمی تبدیل کرده است

خبرگزاری بسیج: محمود احمدی افزادی، مدیرکل صداوسیما اصفهان در ویژه برنامه روز بسیج رسانه گفت: امروز رسانه‌های جهان که در دست دنیای مستکبر است، به‌عنوان یک ابزار تهاجمی عمل می‌کند، بنابراین عملکرد آفندی و پدافندی توسط یک رسانه انقلابی ضروری است.
کد خبر: ۸۶۱۹۲۳۲
|
۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در اصفهان، محمود احمدی افزادی، مدیرکل صداوسیما اصفهان در ویژه برنامه روز بسیج رسانه گفت: امروز رسانه‌های جهان که در دست دنیای مستکبر است، به‌عنوان یک ابزار تهاجمی عمل می‌کند، بنابراین عملکرد آفندی و پدافندی توسط یک رسانه انقلابی ضروری است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی و رسانه ملی از لحاظ ایستادگی در مقابل هجمه‌های سنگین امپریالیسم رسانه‌ای جهان استکبار منحصربه‌فرد است؛ چراکه دیگر انقلاب‌ها در مقابل هجمه‌های سنگین امپریالیسم رسانه‌ای، کمر خم کرده‌اند.

مدیر کل صدا و سیمای استان اصفهان با تأکید بر اینکه فرهنگ کشورهای اطراف ایران که مبتنی بر ناسیونالیست است، امروز شکست خورده‌ و به فرهنگ تکفیری تبدیل شده‌اند، گفت: شناخت دشمن، ابعاد هجومی و همچنین نقاط قوت و ضعف در بعد رسانه و تعریف شاخصه‌های جریان رسانه‌ انقلابی برای اصحاب رسانه ضروری است.

وی افزود: در حال حاضر دشمن بسیار پیچیده عمل و با دقت حرکات رسانه‌های انقلابی و بسیجی را رصد می‌کند، حرکت تو در تو، یک حرکت رسانه‌ای مؤثر و کارآمد علیه دشمن است، در حال حاضر معتقدیم عصر ارتباطات پایان پذیرفته و امروز عصر انفجار اطلاعات است.

احمدی‌افزادی تصریح کرد: متولیان عرصه رسانه و فرهنگ در کشور باید بدانند برای یک حرکت کارآمد و مؤثر در مقابل هجمه‌های سنگین دشمن، فرهنگ و رسانه زیربنا است، همچنین حرکت رسانه‌ای بر اساس یک پیوست فرهنگی لازم و ضروری است که رهبر معظم انقلاب با ابلاغ پیوست فرهنگی ۴۰ صفحه‌ای به رئیس سازمان صدا و سیما، این موضوع را به ما آموختند.

ارسال نظرات